AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Har ikke helt skjønt hvordan dere gjør det, må dere registrere dere som selvstendig næringsdrivende og hva med skatteregler? noen som kan forklare? Hvor mye kan man kan tjene før man må skatte? Anonymkode: d4020...223
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Det lurer jeg også på! Anonymkode: 29187...72f
Horge Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Kall meg gjerne fordomsfull, men jeg mistenker at du heller bør stille spørsmålet til noen som kan skatteregler. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 Grensen mellom hobbyvirksomhet og næring er flytende: https://www.altinn.no/starte-og-drive/starte/for-oppstart/arbeidstaker-eller-naringsdrivende2/ Anonymkode: f80ee...3c6 1
Horge Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Grensen mellom hobbyvirksomhet og næring er flytende: Ja, akkurat det med foretak er en side av saken, men det er nok skatt og mva som virkelig er vrient. Særlig 'barteravtale' kan jeg se for meg at mange ikke behandler korrekt, og da spesielt hvis man er mva-pliktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå