AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Etter flere måneder sammen, befinner jeg meg på et veldig kjipt sted. Jeg er følelsesløs. Bryr meg ikke om han forsvinner. Hans ord vekker ikke noe i meg og jeg savner ham ikke mer. Vi har det utrolig fint når vi er sammen. Finner på ting, går ut, trener og spiser...men når vi er fra hverandre synes jeg det er helt greit. Vil helst ikke snakke med ham i hverdagen heller fordi det bare ikke er så nøye liksom. Det skal sies at jeg lenge har vært usikker på om han mener dette seriøst selv om vi jo har hatt praten. Kan det være vårslapphet? Flere som har det sånn som dette? Innerst inne vil jeg at det skal fungere. Anonymkode: fbca0...7ba
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Forelskelsen har lagt seg og du er friere og bedre uten han:) Finn heller en mann som inspirerer deg, også når dere ikke er sammen. Anonymkode: 5567c...31b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 Hei, TS. Har du tilfeldigvis sykdommen/diagnosen Depresjon? Anonymkode: 5e5b5...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå