AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Vi har tenkt å begynne å prøve etter vi har vært på ferie i august. Jeg har gått på p-piller i mange år og før det slet jeg med uregelmessige blødninger (hadde mensen oftere enn det som er vanlig. Syklus på 15-25 dager) og ofte mellomblødninger/brunlig utflod. Gikk til gyn for noen år siden og hun kunne ikke se noe unormalt. Lurer derfor på om det er OK å ta eggløsningstester bare for å se om jeg faktisk har det? Jeg vil jo ikke stresse unødig ifht testingen osv, men kanskje det er lurt? Anonymkode: 0a8be...f57 1
Alvildeivf Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Bare å teste det ☺️ Er greit å reise til gyn igjen siden det er noen år siden da 👌🏽👍🏽
bondekone Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 Bare for å si det, så er ikke en EL test nødvendigvis en garanti for at EL finner sted. Det er det kun temping som kan gjøre. Lurt å kutte ut p-pilla nå (om du ikke har gjort det) og bruke noen mnd på å bli kjent med syklusen. Selv synes jeg det er greit med temping og holder oversikt over dette vha app. Mange opplever og at syklusen har forandret seg etter lengre periode med P-pille, så godt mulig den stabiliserer seg og er normal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå