Gå til innhold

Favoritter i Nr.15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket par er din favoritt? Og hvilken leilighet?

Mitt fav. par er Christian og Mari.

Den fineste leiligheten (så langt) er Imran og Fazilat sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De to nordlendingene er så søte og morsomme. Vet ikke hvilken leilighet jeg syns er finest. Anja og han Didrik sin kanskje...

Skrevet

Favorittleilighet er nok Anja og Didrik sitt, fordi det er lyst og fint. De andre har så mørke leiligheter. Svarte møbler og svart skinnsofa er utrolig stygt og så altfor mørke gulv. Favorittpar er helt klart Mari og Christian, men jeg er ikke helt objektiv da siden de er fra samme by som meg. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

synes det er noe rart md alle.. men imran og fazilat sin leilighet er beste!

men også de unge ferske (husker ikke navna) de som aldri hadde pusset opp før synes jeg er veldig flinke! til å være så grønne..

Skrevet

Anja og Didrik har kanskje den fineste leiligheten. Men Christian og Mari er favorittene mine!

Skrevet

Anja og Didrik er mine favoritter - jeg liker dem! Og jeg liker stilen på leiligheten deres, og syns den er den fineste så langt!

Heia!!! :tommelsmil:

K

Skrevet

Jeg orker ikke Anja og Didrik som personer (altså slik de blir framstilt da selvfølgelig, sikkert hyggelige folk irl for det! :wink: ). De er flinke og har en fin stil i leiligheten og alt sånt, men det blir litt for dumt med at alt skal være så hemmelig og litt sånn paranoid nå-spionerer-de-på-oss-for-å-stjele-ideene-våre lissom...

Virker som de andre parene er fullt kompetente til å lage fine leiligheter med sin egen stil :tunge1:

Favorittparet mitt er nok nordlendingene, fulle av humor og løse i snippen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Får fnatt av Anja og Didrik. Spesielt han virker så utrolig 14-år-gammel-bærumgutt.. Men fin leilighet har de jo.. Ikke så veldig begeistret for noen av parene, spesielt ikke paret hvor jenta har kort lyst hår.

Gjest StoreSky
Skrevet
Jeg orker ikke Anja og Didrik som personer (altså slik de blir framstilt da selvfølgelig, sikkert hyggelige folk irl for det!  :wink: ). De er flinke og har en fin stil i leiligheten og alt sånt, men det blir litt for dumt med at alt skal være så hemmelig og litt sånn paranoid nå-spionerer-de-på-oss-for-å-stjele-ideene-våre lissom...

Virker som de andre parene er fullt kompetente til å lage fine leiligheter med sin egen stil  :tunge1:  

Favorittparet mitt er nok nordlendingene, fulle av humor og løse i snippen!

Enig!

Synes det er "hovent" at de (eller anja da..) på visning alltid må kommentere det hun er uenig med, man har jo forskjellig stil, noen liker alt hvitt, andre liker farger! Smaken er som baken...

Anja og Didrik sin er stiligst -men for sterilt for min smak, så Imran og Fazilat sin leilighet er nærmest min personlige smak!

Nordlendingene er kule! "Vi har jo ikkje peil! Ikkje i have' om vi kommer i mål!" :ler:

Liker litt sånne outsidere jeg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig!

Synes det er "hovent" at de (eller anja da..) på visning alltid må kommentere det hun er uenig med, man har jo forskjellig stil, noen liker alt hvitt, andre liker farger! Smaken er som baken...

Anja og Didrik sin er stiligst -men for sterilt for min smak, så Imran og Fazilat sin leilighet er nærmest min personlige smak!

Nordlendingene er kule! "Vi har jo ikkje peil! Ikkje i have' om vi kommer i mål!" :ler:

Liker litt sånne outsidere jeg!

Helt enig! Jeg sitter faktisk å irriterer meg over Anja og Didrik...kan virkelig noen være så selvgode? Hver gang det er visning sier Anja: "ja, de har brukt akkurat slike farger jeg visste de ville gjøre, de andre leilighetene er så like...osv..." Akkurat som det er noen bombe at de selv lager et lyst og hvitt rom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...