AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Hva tenker dere om det? Altså at man oppretter en Facebook profil med navnet til firmaet for så å legge til mange venner som man vet er relevant for firmaet ditt. Er det innafor? Uten masse reklamepenger er det jo tilnærmet umulig å få ut ordet om firmaet ditt og dette er kanskje en ok måte å gjøre det på så fremt du bare legger til venner du VET er interessert i det du tilbyr. Anonymkode: 36482...099
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Nei. Noen rapporterer eller Facebook fanger det opp. Er bedre å lage en Facebook-side for firmaet, så kan du heller invitere folk til å like den. Om Guros Aloe Vera prøver å legge meg til som venn, blir det kontant avslått. Anonymkode: bad08...7a4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. Noen rapporterer eller Facebook fanger det opp. Er bedre å lage en Facebook-side for firmaet, så kan du heller invitere folk til å like den. Om Guros Aloe Vera prøver å legge meg til som venn, blir det kontant avslått. Anonymkode: bad08...7a4 Den har allerede en Facebook side, problemet er jo bare at man ikke når ut til folk med den.. Man kan kun invitere sine egne venner til å like siden men that’s it.. Ja skjønner at du hadde avslått den, men la oss si at det var en forspørsel med et navn du fattet interesse for, da hadde du kanskje oppsøkt hva det var og jeg hadde oppnådd det jeg ønsket. Uten å fortelle for mye kan jeg si at det jeg holder på med er gratis og derfor har jeg ikke noen penger til reklame og da må man finne alternative måter😊 Anonymkode: 36482...099
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Skrevet 8. mai 2018 11 timer siden, Leiadenrare skrev: det er jo bare å teste. Ja men er redd «firmaet» hadde fått dårlig omtale dersom dette er noe mange hadde mislikt 😕 Anonymkode: 36482...099
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Skrevet 8. mai 2018 Nei det er ikke lov , og ikke særlig populært heller. Venner som har russebuss, selger krystaller, selger t skjorter og logoer osv kan poste fra sin egen profil. Dødsirriterende når de lager en egen profil bare til det tullet dems Anonymkode: 867b9...177
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #6 Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja men er redd «firmaet» hadde fått dårlig omtale dersom dette er noe mange hadde mislikt 😕 Anonymkode: 36482...099 det hadde det. Det blir som jehovas vitner som trenger seg på som man aldri blir kvitt. Anonymkode: 867b9...177 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #7 Skrevet 8. mai 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke lov , og ikke særlig populært heller. Venner som har russebuss, selger krystaller, selger t skjorter og logoer osv kan poste fra sin egen profil. Dødsirriterende når de lager en egen profil bare til det tullet dems Anonymkode: 867b9...177 Jeg selger ikke noe og vil kunne sendt forespørsel til fremmede som jeg VET er interessert. Men jeg kommer nok ikke til å gjøre det siden jeg er redd det vil få mer negativ enn positiv oppmerksomhet.. Anonymkode: 36482...099
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #8 Skrevet 9. mai 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg selger ikke noe og vil kunne sendt forespørsel til fremmede som jeg VET er interessert. Men jeg kommer nok ikke til å gjøre det siden jeg er redd det vil få mer negativ enn positiv oppmerksomhet.. Anonymkode: 36482...099 Du selger ikke tjenester heller? Hva slags firma er dette? Anonymkode: bad08...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #9 Skrevet 9. mai 2018 På 8.5.2018 den 13.22, AnonymBruker skrev: Jeg selger ikke noe og vil kunne sendt forespørsel til fremmede som jeg VET er interessert. Men jeg kommer nok ikke til å gjøre det siden jeg er redd det vil få mer negativ enn positiv oppmerksomhet.. Anonymkode: 36482...099 Bare fordi folk har trykket "liker" noen ganger når du har postet ting fra din profil, for å vise støtte til firmaet ditt og heie på deg, betyr ikke at dem faktisk er interessert i å bli spammet med reklame om firmaet/tjenestene Anonymkode: 867b9...177 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå