AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #1 Skrevet 7. mai 2018 Jeg synes ikke ullsokkene (type kari traa og liknende) blir rene nok i vask. jeg vasker på ullprogram med milo, har også prøvd finvask. det samler seg også en del støv eller lo på sokkene. noen tips? Anonymkode: f2563...5f4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke ullsokkene (type kari traa og liknende) blir rene nok i vask. jeg vasker på ullprogram med milo, har også prøvd finvask. det samler seg også en del støv eller lo på sokkene. noen tips? Anonymkode: f2563...5f4 Samler det seg støv og lo på sokkene så må du begynne å støvsuge oftere. Lo og støv skal ikke i vaskemaskinen da skader du og tetter både vaskemaskinens utløpssystem og rørere. Du får legge aokkene i bløt i ei vaskebøtte og vaske for hånd. Anonymkode: f4b31...eec
Skogkløver Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 Jeg kjører mime ullsokker i tørketrommelen en gang i blant på ullprogram. Den tar hår og annet rusk som ikke forsvinner i vaskemaskinen. Det er også lettere å holde sokkene ren og fin dersom du fjerner nupper innimellom 🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå