Gå til innhold

Hunden min klør mellom to tær

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hunden min har idag og igår klødd noe veldig på svømmehuden mellom to tær på ene bakbeinet. Hun slikker og slikker, og hvis jeg finner stedet og klør henne litt der så slikker hun liksom ut i luften som om hun klør. Men greia er at det er ingenting der! Ikke eksem, ikke flått, ikke noe bitt så vidt jeg kan se og føle, ikke noen betennelse, hun bare klør og det er litt rødt. Hun slikket slik en gang før også, men da var det helt tydelig et gressfrø hun hadde fått inni der. Nå er det ingenting.

Hva kan være årsaken? Kan hunder plutselig klø et sted uten tilsynelatende grunn?

Anonymkode: 353f8...24f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hun mye hår der? Gi bikkja et godt bad, tørk henne alltid mellom labbene når du kommer hjem fra tur. Kjøp en god sokk til bikkja. Noen bikkjer sleiker seg der bare for fun, men det kommer fort betennelse der og det er ikke godt. Da er det bra at det er tørt der..  smør noe på og på med en sokk.

Anonymkode: e2ebf...1f6

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke betennelse og det er tørt ute nå så labbene har vært tørre en stund.

Nå klør hun på ene forpoten også, så her er det noe generell kløe på potene på gang. TS

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være allergi av noe slag. 

Anonymkode: d34ae...640

AnonymBruker
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan være allergi av noe slag. 

Anonymkode: d34ae...640

Ja, tenker på om hun kan ha spist noe rart. Hun fikk noe kjøtt vi ikke har prøvd før, kan være det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...