AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 med full jobb og deltidsstudier. Har 3 semestere igjen av studiet fra og med høsten. Disse alternativene har jeg: - Flytte ut av byen under 1 år for å fullføre skolen (men da uten barna, delt omsorg..) skaffe jobb ved siden av for å betale bidrag. Da ferdig juni 2019 - Gi fra meg samvær (50%) med barna og kun fokusere på jobb og studier..Men vil jo ikke det igrunn - Flytte 30 mil unna med barna, nært min familie og bo billigere pluss ha avlastning. Men igjen, delt bosted. Merker stress fysisk på kroppen i disse eksamenstider og er konstant stresset. Vondt i magen, stress spiser (ikke bra..), sover dårlig. Kvalm. Hodepine. Alt virker umulig. Anonymkode: 62f41...2aa
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Kan du ikke søke studiepermisjon fra jobben? Les deg opp på reglene for det og se om det kan gjøre situasjonen din lettere. Anonymkode: 481eb...da0
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 Ville ikke flyttet fra barna. Det er ikke sikkert du får 50-50 igjen når du flytter tilbake. Hva med å ta et års pause fra studiene? Eller ta studiet over flere år? Leser du effektivt, har du god nok studieteknikk? Anonymkode: 1cae5...273
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #4 Skrevet 7. mai 2018 Jeg synes heller ikke det er greit å flytte med barna - bort fra sin andre forelder, og kun for en kort periode. Det blir veldig mye stress for dem. Anonymkode: 1cae5...273 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #5 Skrevet 7. mai 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke flyttet fra barna. Det er ikke sikkert du får 50-50 igjen når du flytter tilbake. Hva med å ta et års pause fra studiene? Eller ta studiet over flere år? Leser du effektivt, har du god nok studieteknikk? Anonymkode: 1cae5...273 Går over 4 år allerede. Har 1.5 år igjen fra høsten av som sagt. Leser så effektivt jeg Kan, med full jobb og alene med barn ved siden av. Hverdagen sluker meg opp. Nå skrev jeg ikke det, men sier jeg opp eller utsetter studier kan jeg miste jobben. De har da rett å si meg opp. Stillingen på jobb er relevant for utdanningen min Anonymkode: 62f41...2aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå