Gjest Nathalie Skrevet 15. august 2002 #61 Skrevet 15. august 2002 Kid: Jeg kom ikke inn i diskusjonen "bare for å slenge med leppa". Jeg skrev hva jeg mente, jeg!! Det var at jeg ikke bryr meg om skrivefeilene, men innholdet! Og jeg kommenterte i samme slengen at jeg synes det er litt dårlig gjort å diskutere hvordan folk her på KG skriver, og spesielt at folk mener folk har liten intelligens fordi de ikke er så flinke i rettskriving.... Selv om ingen navn var nevnt, så kan folk føle seg "truffet" og føle at andre er "ekle" med dem! Og når da Supernova kommenterte meg, kommenterte jeg tilbake! That's it... Jeg står nå for det jeg mener uansett hvor "lavmål" det er....
bompi Skrevet 15. august 2002 #62 Skrevet 15. august 2002 Først og fremst den greia med sjøtt, eller skjøtt eller hva søren det var Ja, det var en spøk, eller ikke en spøk, men et eksempel på hvordan språket våres er i ferd med å bli... Flott at flere enn meg gjerne vil diskutere noe sånt som dette, uten at det må handle om enkelte personer, eller noen småfeil i et innlegg... Jeg syns faktisk utviklingen er et problem, men det har jeg vel sagt før Måtte le litt av den testen også, og ikke minst den med henginga... det beviser bare at av og til er det ganske viktig å vite hvor man plasserer komma osv... men, jeg skal være enig i at det er av de vanskeligste tingene. Egentlig så syns jeg dere som har svart på denne tråden er ganske flinke til å skrive
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå