AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Hei Jeg holder på med en og vi er FF og har møttes noen helger og sexen er veldig bra men selv om jeg vet det kun er sex og ikke noe mer føler jeg litt når vi har sex og for hver helg som går. Virker ikke som han selv gjør det. Men det er vanskelig å avslutte det da det er godt med nærhet fra han. Men kjenner dette gjør meg litt nedfor i ukedagene. Hvorfor er det ofte slik at mange menn klarer å ha sex uten følelser og kvinner føler mer? Noen med erfaringer? Hilsen kvinne i 20-årene Anonymkode: e331b...41f
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #2 Skrevet 18. november 2022 Det er ikke slik. I en vedvarende intim relasjon vil nesten alltid den ene utvikle romantiske følelser for den andre, like ofte mannen som kvinnen. Anonymkode: 44d5e...609 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #3 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke slik. I en vedvarende intim relasjon vil nesten alltid den ene utvikle romantiske følelser for den andre, like ofte mannen som kvinnen. Anonymkode: 44d5e...609 Fant ut at det var jo det ts skrev. At kvinner oftere får følelser for en de har sex med over tid. Men nå tror jeg også en mann må føle noe for en fwb hvis de har hatt kontakt over flere år. Så kald nekter jeg å tro en mann er. Men who knows? Anonymkode: fd01b...f51
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #4 Skrevet 18. november 2022 Poenget mitt var at det er 50/50 hvem som utvikler følelser for hvem. Anonymkode: 44d5e...609 1
Helene Skrevet 18. november 2022 #5 Skrevet 18. november 2022 Var ff i 7 år før vi ble sammen. Hadde aldri forventninger om forhold. Vi var for forskjellige. En dag, han sa, han elsket meg. Jeg gav han en sjanse. 18 år senere, hadde rett. Vi er for forskjellige til å kan leve sammen.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #6 Skrevet 18. november 2022 AnonymBruker skrev (På 6.5.2018 den 23.15): Hei Jeg holder på med en og vi er FF og har møttes noen helger og sexen er veldig bra men selv om jeg vet det kun er sex og ikke noe mer føler jeg litt når vi har sex og for hver helg som går. Virker ikke som han selv gjør det. Men det er vanskelig å avslutte det da det er godt med nærhet fra han. Men kjenner dette gjør meg litt nedfor i ukedagene. Hvorfor er det ofte slik at mange menn klarer å ha sex uten følelser og kvinner føler mer? Noen med erfaringer? Hilsen kvinne i 20-årene Anonymkode: e331b...41f Kutt han ut. NÅ. Det blir verre....menn har ikke så mye følelser og empati, og knytter seg annerledes til noen...... Anonymkode: b26b0...d9e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #7 Skrevet 18. november 2022 Jeg tror ikke det egentlig er en kjønnsforskjell på dette. Men - det er en enorm forskjell på hvor lett det er å få sex for menn og kvinner. Det resulterer i at kvinner kan velge og vrake i sexpartnere, og velger de mest attraktive. Da er det lett å få følelser. Menn tar det de får for uforpliktende sex (for de som har muligheten), og dette er nok typisk ikke noen de kunne tenkt seg å bli sammen med. Anonymkode: 7f115...d09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå