AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Vi vurderer å kjøpe en trille vi kan ha som alternativ til vogna vår. Datteren vår er 1,5 år, vi har hatt en Stokke Trailz frem til nå som vi er veldig fornøyde med og som også brukes til soving i barnehagen. Vi vurderer trille for å ha noe litt lettere og mindre "massivt" til reise, kjapp bytrilling, osv. Har sett på Babyzen Yoyo, synes også Bugaboo Bee ser kjekk ut men koster en del mer enn jeg ønsker å bruke siden vi egentlig allerede har vogn. Ønsker helst at den har noen vanlige vogn-kvaliteter som kurv under, at ryggen kan legges tilbake, slike ting. Har noen erfaringer med disse vognene, eller kanskje noen har andre alternativer jeg burde sett på? Alle forslag mottas med takk Anonymkode: 83a75...721
Fanteria Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Vi har en Babyzen yoyo som vi kjøpte ved siden av emmaljunga Edge duo. To vogner i hver sin ende av skalaen. Vi er kjempefornøyd med trilla! Den er praktisk på senteret, når vi reiser og tar liten plass slått sammen. Ser nå at man kan få kjøpt fotbrett til vogna og kommer til å kjøpe det for å bedre sovestillingen siden ryggen ikke går helt ned. Det har likevel ikke vært noe problem for eldstemann å sove i vogna.
Morgenrøden Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 Har du sett på Baby Jogger City Mini? Den er forholdsvis liten, enkel å slå sammen og tar liten plass sammenlagt, men er fortsatt en ganske robust vogn.
Gjest GulSol Skrevet 7. mai 2018 #4 Skrevet 7. mai 2018 Kjøpte Baby Jogger City Tour. Utrolig dårlig vogn.
Bokdamen Skrevet 7. mai 2018 #5 Skrevet 7. mai 2018 11 minutter siden, GulSol skrev: Kjøpte Baby Jogger City Tour. Utrolig dårlig vogn. Hva er galt med den?
Gjest GulSol Skrevet 7. mai 2018 #6 Skrevet 7. mai 2018 1 minutt siden, Bokdamen skrev: Hva er galt med den? Den takler vekten den skal tåle veldig dårlig. Den går opptil 20 kg. Ungen min veier 12 kg, og det går ikke an å svinge med den ved å bruke alle 4 hjula, man må vippe opp. Selene er travle. Ungen liker ikke vogna heller.. Ble heller vognstopp ved 16 mnd for vår del, enn å fortsette med den vogna.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #7 Skrevet 7. mai 2018 4 timer siden, Fanteria skrev: Vi har en Babyzen yoyo som vi kjøpte ved siden av emmaljunga Edge duo. To vogner i hver sin ende av skalaen. Vi er kjempefornøyd med trilla! Den er praktisk på senteret, når vi reiser og tar liten plass slått sammen. Ser nå at man kan få kjøpt fotbrett til vogna og kommer til å kjøpe det for å bedre sovestillingen siden ryggen ikke går helt ned. Det har likevel ikke vært noe problem for eldstemann å sove i vogna. Det er vel denne vi heller mest mot, den ser jo veldig lur ut mtp sammenslåing og hvor liten og nett den blir. Hadde kanskje håpet det gikk an å legge den ordentlig bak, hvor langt bak går den? Vi blir jo ikke å bruke den mye til soving, men hadde vært greit om hun kunne til nøds, vet det blir litt vanskeligere for henne å sovne i barnehagen hvis de ansatte glemmer å endre stilling på sportsdelen før hun skal sove dupp. 4 timer siden, Morgenrøden skrev: Har du sett på Baby Jogger City Mini? Den er forholdsvis liten, enkel å slå sammen og tar liten plass sammenlagt, men er fortsatt en ganske robust vogn. Samboer så litt på denne men synes den virker så stor og mer som en vanlig vogn. Generelt har jeg aldri likt Baby Jogger så veldig godt, klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er. Dere er fornøyde med denne? Hvordan er den vektmessig, er den lett å håndtere? TS Anonymkode: 83a75...721
Fanteria Skrevet 7. mai 2018 #8 Skrevet 7. mai 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel denne vi heller mest mot, den ser jo veldig lur ut mtp sammenslåing og hvor liten og nett den blir. Hadde kanskje håpet det gikk an å legge den ordentlig bak, hvor langt bak går den? Vi blir jo ikke å bruke den mye til soving, men hadde vært greit om hun kunne til nøds, vet det blir litt vanskeligere for henne å sovne i barnehagen hvis de ansatte glemmer å endre stilling på sportsdelen før hun skal sove dupp. TS Anonymkode: 83a75...721 Den går langt ned, men ikke full liggestilling. Minuset er at setet ikke vipper bakover (de sklir på en måte ikke ned i setet) og uten den fothvileren så blir det knekk på bena. Det har aldri stoppet min når han har vært trøtt, men jeg syns ikke det ser så veldig behagelig ut
Fanteria Skrevet 7. mai 2018 #9 Skrevet 7. mai 2018 Akkurat nå, Fanteria skrev: Den går langt ned, men ikke full liggestilling. Minuset er at setet ikke vipper bakover (de sklir på en måte ikke ned i setet) og uten den fothvileren så blir det knekk på bena. Det har aldri stoppet min når han har vært trøtt, men jeg syns ikke det ser så veldig behagelig ut Lilleprinsen la ut et bilde på instagram som viser en ferskenfarga Babyzen med fotstøtte fra Easygrow. Der ser du også hvordan den blir med ryggen så langt bak som mulig.
Morgenrøden Skrevet 7. mai 2018 #10 Skrevet 7. mai 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboer så litt på denne men synes den virker så stor og mer som en vanlig vogn. Generelt har jeg aldri likt Baby Jogger så veldig godt, klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er. Dere er fornøyde med denne? Hvordan er den vektmessig, er den lett å håndtere? TS Anonymkode: 83a75...721 Vi har ikke hatt den selv. Men kjenner andre som har vært kjempefornøyde. Den er større enn de minste trillene, men samtidig ikke like stor som en vanlig vogn. Har dere sett den sammenslått? Flere av de som har hatt den har hatt barn som er litt store for alderen, og da blir endel av de andre trillene fort for små, særlig hvis den skal holde vognperioden ut. Vi har hatt «storebroren»; Baby Jogger City Elite, og vært kjempefornøyde med den.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #11 Skrevet 7. mai 2018 43 minutter siden, Fanteria skrev: Lilleprinsen la ut et bilde på instagram som viser en ferskenfarga Babyzen med fotstøtte fra Easygrow. Der ser du også hvordan den blir med ryggen så langt bak som mulig. Takk for tips, den så jo veldig grei ut der i fht soving! Vi hadde nok kjøpt en sånn fotstøtte også ja hvis det er denne vi ender opp med 13 minutter siden, Morgenrøden skrev: Vi har ikke hatt den selv. Men kjenner andre som har vært kjempefornøyde. Den er større enn de minste trillene, men samtidig ikke like stor som en vanlig vogn. Har dere sett den sammenslått? Flere av de som har hatt den har hatt barn som er litt store for alderen, og da blir endel av de andre trillene fort for små, særlig hvis den skal holde vognperioden ut. Vi har hatt «storebroren»; Baby Jogger City Elite, og vært kjempefornøyde med den. Vi har ikke sett den sammenslått tidligere nei, men måtte google nå og den ble jo ganske liten og nett den også! De vognene der ser jo også nyttige ut for langtidsbruk, at litt større barn også kan sitte godt i de. Tror bare typen vogn minner meg mye om en annen jeg har prøvd før og ikke likt i det hele tatt. Venninna mi hadde TFK Joggster til sitt barn for flere år siden og jeg klarte aldri å like den vogna når jeg passet barnet og vi trillet. Iom at den ser såpass stor ut også innbiller jeg meg at det blir for likt den vi allerede har, siden formålet med å kjøpe trille er å få noe mindre og lettere. TS Anonymkode: 83a75...721
Lumos Skrevet 7. mai 2018 #12 Skrevet 7. mai 2018 Jeg tror ikke du skal sammenligne den Babyjoggervogna for mye med TFK, de et jo helt enorme
Minlillelykke Skrevet 7. mai 2018 #13 Skrevet 7. mai 2018 Vi leide babyzen yoyo til en ferie, hadde heldigvis med oss babyjogger city mini gt også. Mer elendig vogn skal du lete lenge etter. Duger ikke på annet enn kjøpesenter gulv. Vi testet den på asfalt, ubrukelig. Ville heller sett på mini gt. Knall god vogn med full liggestilling og veldig god kalesje
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #14 Skrevet 7. mai 2018 Quinny zapp extra. Full liggestilling, kan snus begge veier. Enkel opp fortauskanter og lignende. Liten sammenslått. Anonymkode: f3d39...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå