Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Voksen dame,utfordringer i ekteskapet, ikke onde ting som skjer for å ha det avklart.født mellom 1970-75

Anonymkode: ce124...967

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter..

😢

AnonymBruker
Skrevet

Voksne personer burde ha lært at spådom er tull...

Anonymkode: 13ab3...a47

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så hvis jeg skriver at det blir brudd, hva tenker du da? Spådom kan fort bli selvoppfyllende profeti. Sier en såkalt klarsynt at slik og slik blir det, så vil du bli innstilit slik at det lettere kan skje, ikke fordi den klarsynte virkelig ser st det blir brudd.

Anonymkode: 91aac...db2

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har noen problemer i livet ditt, er det lureste å snakke om det med venner og familie, eller å få fastlegen til å bestille time hos psykolog. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper å vite datoen du er født.. 

Har du noen konkrete spørsmål eller lurer du på generelle ting?

Anonymkode: 09d0e...37a

AnonymBruker
Skrevet

Ting som tarotkort og spådommer er dårlige ideer på flere måter. Spirituelt så er det en simplistisk "big mac" som egentlig ikke sier så mye, og koster mer enn den smaker. I den spirituelle verden er ingenting gratis, og det vet alle som vet hva de driver med. Rent psykisk så er det en overtroisk billig måte å overforenkle et fenomen/reaksjon som er dypt og komplekst. 

Hvis du vil fikle i ånderiket så kan jeg garantere at det vil hjemsøke deg på et senere tidspunkt. Naiviteten folk har til disse tingene er helt utrolig.

Anonymkode: 36fdc...455

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Ingunn Sigurdsdatter på facebook. Hun spår ikke fremtid men kan gjøre situasjonen du står i klarere. Helt seriøst, hun er god. Men hun er ikke noen spådame altså.

Det er noen gode her også, jeg har fått flere gode råd til situasjoner jeg har vært i av de som spår her.

Anonymkode: 0f0c0...3c9

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler Ingunn Sigurdsdatter på facebook. Hun spår ikke fremtid men kan gjøre situasjonen du står i klarere. Helt seriøst, hun er god. Men hun er ikke noen spådame altså.

Det er noen gode her også, jeg har fått flere gode råd til situasjoner jeg har vært i av de som spår her.

Anonymkode: 0f0c0...3c9

Takk 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ting som tarotkort og spådommer er dårlige ideer på flere måter. Spirituelt så er det en simplistisk "big mac" som egentlig ikke sier så mye, og koster mer enn den smaker. I den spirituelle verden er ingenting gratis, og det vet alle som vet hva de driver med. Rent psykisk så er det en overtroisk billig måte å overforenkle et fenomen/reaksjon som er dypt og komplekst. 

Hvis du vil fikle i ånderiket så kan jeg garantere at det vil hjemsøke deg på et senere tidspunkt. Naiviteten folk har til disse tingene er helt utrolig.

Hvordan er det forenelig?

Billig overtro, men samtidig sier du at ingenting i den spirituelle verden er gratis?

Tarotkort kan brukes til flere ting. Se på Carl Jung f.eks.

Anonymkode: 09d0e...37a

AnonymBruker
Skrevet
På 8.5.2018 den 0.29, AnonymBruker skrev:

Det var da en veldig rar måte å se ting på. For meg stemmer ikke dette i det hele tatt, "ånderiket" er for meg det samme som den verden vi lever vi, vi har alle tilgang til masse informasjon og hjelp og støtte, det bare få som har kontakt med den delen av seg selv, mange er også redde slik som du og føler seg som offer for noe utenfor seg selv, og det er dette som gjør deg til et offer fordi du skaper det selv, og er redd åpner du for den type energi i livet ditt. VI er alle koblet sammen, klarsynte kan bringe informasjon fra høyere deler av din bevissthet til deg, gode klarsynte vil også alltid tenke veldig nøye gjennom hvilken informasjon de bringer videre. Dette er ikke en lek, men kan være til stor hjelp for noen :)  

Anonymkode: ed506...568

AnonymBruker
Skrevet
På 7.5.2018 den 19.46, AnonymBruker skrev:

Kan si jeg er født i 1972.starten av november. Ser noen la tarotkort før,ville prøve.

Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...