AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Datet en fyr i 2 mnd. Forrige helg dro vi på tur, men turen ble alt annet enn bra kan man si. Han var drita hele helgen og tabbet meg ut på flyplassen og flyet på vei hjem. Har nå innsett han kun gir meg komplimenter og bekreftelser i fylla og er fraværende når han er edru. Men han har introdusert meg for venner. I tillegg mistenker jeg han har en annen dame han dater. Har spurt han, men han nektet. Allikevel sier magefølelsen noe annet. Hun skriver til han på snapchat, kommenterer på Facebook og liker bildene hans. På tur forrige helg snappet han bilder av vennene sine, men turte ikke legge ut noe av meg. Jeg er ikke dum altså. Kombinert skjønner jeg jo hva dette betyr. Selv om han behandler meg ufint og er "hard to get" blir jeg så sykt opphengt i han og sjekker fb hans, spesielt for å se om den dama har kommentert/ likt mer.. Mannen er nesten 40. Føler meg sykt liten og patetisk. Og nei, jeg går ikke etter "badboys". Ønsker meg en stabil og fin type som behandler meg bra!! Anonymkode: 39f55...385
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 Jeg har hatt det helt likt, bare med meg var jeg med han i over ett år.. Var så grusomt, og jeg kommer meg enda ikke over han enda vi gjorde det «slutt» for rundt en måned siden.. Jeg tror ikke det hjelper så mye at folk ønsker deg bedre og at du må komme deg over han, tror du må kjenne på følelsene dine selv og tenke på om det virkelig er det du vil og føle deg litt mindre hele tiden. Jeg er i helt samme situasjon, og jeg tror bare vi må innse at enten kan vi komme oss videre eller vi kan sitte stuck i samme situasjon og sløse bort tiden vår (selv om det er litt spennende) lykke til<3 håper virkelig du finner utav ting<33 Anonymkode: a1ce6...48b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 Regner med det er du som har skrevet innlegg om turen der han var full hele tiden OG samme fyr som drakk nesten 2 flasker vin alene på date? Hvis det er samme fyr og han attpåtil dater ei til, da bør du se å komme deg til helvete vekk fra den søppelhaugen av en mann først som sist. Anonymkode: 6988b...cd4 1
Ullpledd Skrevet 6. mai 2018 #4 Skrevet 6. mai 2018 Dette kommer ikke til å gi seg med tiden. Vær glad han viser sin sanne side helt fra starten, for du har fremdeles muligheten til å komme deg uskadet (nesten) ut! Hurra, du er ett steg nærmere å finne en fin mann! 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #5 Skrevet 7. mai 2018 6 timer siden, Ullpledd skrev: Dette kommer ikke til å gi seg med tiden. Vær glad han viser sin sanne side helt fra starten, for du har fremdeles muligheten til å komme deg uskadet (nesten) ut! Hurra, du er ett steg nærmere å finne en fin mann! Takk😊 Anonymkode: 39f55...385
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #6 Skrevet 7. mai 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Regner med det er du som har skrevet innlegg om turen der han var full hele tiden OG samme fyr som drakk nesten 2 flasker vin alene på date? Hvis det er samme fyr og han attpåtil dater ei til, da bør du se å komme deg til helvete vekk fra den søppelhaugen av en mann først som sist. Anonymkode: 6988b...cd4 Ja. Har fortalt venninner det samme og de e jo enig. Aldri vært betatt av noen som overhodet ikke er bra for meg Anonymkode: 39f55...385
Svartfugl Skrevet 7. mai 2018 #8 Skrevet 7. mai 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Datet en fyr i 2 mnd. Forrige helg dro vi på tur, men turen ble alt annet enn bra kan man si. Han var drita hele helgen og tabbet meg ut på flyplassen og flyet på vei hjem. Har nå innsett han kun gir meg komplimenter og bekreftelser i fylla og er fraværende når han er edru. Men han har introdusert meg for venner. I tillegg mistenker jeg han har en annen dame han dater. Har spurt han, men han nektet. Allikevel sier magefølelsen noe annet. Hun skriver til han på snapchat, kommenterer på Facebook og liker bildene hans. På tur forrige helg snappet han bilder av vennene sine, men turte ikke legge ut noe av meg. Jeg er ikke dum altså. Kombinert skjønner jeg jo hva dette betyr. Selv om han behandler meg ufint og er "hard to get" blir jeg så sykt opphengt i han og sjekker fb hans, spesielt for å se om den dama har kommentert/ likt mer.. Mannen er nesten 40. Føler meg sykt liten og patetisk. Og nei, jeg går ikke etter "badboys". Ønsker meg en stabil og fin type som behandler meg bra!! Anonymkode: 39f55...385 Hvis man bare ser bort fra alt det der med andre damer og slikt, så må hans alkoholkonsum være en diger, blinkende varsellampe. Det skal ikke forundre meg om fyren har et alvorlig akoholproblem, så andre damer eller ei, dropp fyren! 1
Gjest supernova_87 Skrevet 7. mai 2018 #9 Skrevet 7. mai 2018 Det er forståelig at du føler det liten når han behandler deg sånn! Men jeg synes ikke du skal føle deg patetisk, for det er jo helt naturlig å få litt følelser når man dater noen, og så begynner man å håpe ikke sant. Det er lov. Og det er greit å synes at det er vondt når det ikke funker. Men det er også bra at du ser at du fortjener bedre og at dette ikke er atferd du aksepterer. Si i fra, bryt kontakten og så vær god mot deg selv. Slikk sårene, ta lærdom og så går det forhåpentligvis bedre neste gang.
Egenskap Skrevet 7. mai 2018 #10 Skrevet 7. mai 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Datet en fyr i 2 mnd. Forrige helg dro vi på tur, men turen ble alt annet enn bra kan man si. Han var drita hele helgen og tabbet meg ut på flyplassen og flyet på vei hjem. Har nå innsett han kun gir meg komplimenter og bekreftelser i fylla og er fraværende når han er edru. Men han har introdusert meg for venner. I tillegg mistenker jeg han har en annen dame han dater. Har spurt han, men han nektet. Allikevel sier magefølelsen noe annet. Hun skriver til han på snapchat, kommenterer på Facebook og liker bildene hans. På tur forrige helg snappet han bilder av vennene sine, men turte ikke legge ut noe av meg. Jeg er ikke dum altså. Kombinert skjønner jeg jo hva dette betyr. Selv om han behandler meg ufint og er "hard to get" blir jeg så sykt opphengt i han og sjekker fb hans, spesielt for å se om den dama har kommentert/ likt mer.. Mannen er nesten 40. Føler meg sykt liten og patetisk. Og nei, jeg går ikke etter "badboys". Ønsker meg en stabil og fin type som behandler meg bra!! Anonymkode: 39f55...385 Du kommer til å bli grusomt såra om du ikke vender han ryggen direkte. Ditt liv. Om du finner mann som ikke praktiserer alkohol så vil du bli lykkeligere. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #11 Skrevet 7. mai 2018 37 minutter siden, Svartfugl skrev: Hvis man bare ser bort fra alt det der med andre damer og slikt, så må hans alkoholkonsum være en diger, blinkende varsellampe. Det skal ikke forundre meg om fyren har et alvorlig akoholproblem, så andre damer eller ei, dropp fyren! Takk for svar, Svartfugl. Jeg har også tenkt tanken at dte han har er et reelt problem. Jeg har trossalt tilbragt mye tid sammen med han. I påsken var vi sammen hele påskehelga, og han hadde kjøpt inn rundt 3 flasker vin til middagen (og vi var 4 som skulle spise), i tillegg til at annen alkohol ble servert. Vi tok alle (vi var flere altså) noen glass for mye på kvelden og dagen etterpå var det rett på butikken, og der ble det kjøpt 2 sixpack med øl! Og jeg husker han snakket om å ta seg en påsketur oppi skogen med alkohol involvert. Husker bare jeg reagerte, for vi var jo slitne begge to.. Dette er bare en av mang eksempler. Selvom han drakk seg snøvla dritings sist gang hele helga snakket han om at vi "var jo kjærester nå, ikke sant." og i en bisetning "sånn skal vi ha når vi gifter oss". Men i edru tilstand føler jeg som sagt meg litt ignorert. Jeg er reelt sett på utkikk etter en samboer på sikt, og en som fyller mine preferanser. Jeg har to kjempefine unger (og det har han også) og kan ikke involvere meg med en som kanskje sliter. Dette med at jeg mistenker en dame til er jo bare toppen av kransekaka. Ble langt dette, men setter pris på at dere har svart Anonymkode: 39f55...385
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #12 Skrevet 7. mai 2018 39 minutter siden, Egenskap skrev: Du kommer til å bli grusomt såra om du ikke vender han ryggen direkte. Ditt liv. Om du finner mann som ikke praktiserer alkohol så vil du bli lykkeligere. At en mann drikker alkohol i moderate mengder er for meg ikkeet problem. Jeg liker å drikke litt vin i helger, eller ta meg en fest nå og da. Men jeg er 29 år og løper ikke lengre på fest hver gang anledningen byr seg, eller bøtter innpå i helger. For han virker det å feste med sine jevnaldrende venner ( og de er 40 år pluss pluss) viktig. Anonymkode: 39f55...385 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå