Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Men hva sammenligner de egentlig med da?
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Trenger man om å sammenligne med noe da? :klø: Det er vel bare en setning man bruker når alt går på ræva, og man ikke får endene til å møtes.
Gjest porselen Skrevet 25. februar 2005 #3 Skrevet 25. februar 2005 Det går opp og ned i livet........ noen ganger er livet en lek, noen ganger bare helt greit og noen ganger er livet et slit........ Livet er ikke slik at det hele tiden er likt, derfor sammenligner vi med de gode tidene når vi synes at livet er et slit, iallfall gjør jeg det.............
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 Til de som sier det: Dem om det. Når jeg hører slike utsagn tolker jeg det dithen at personen er konstant bekymret, ser ikke løsninger, er ikke handlekraftig, er pessimistisk og kanskje personen er i en varig depresjon. De har havnet på feil hylle i livet mange av dem - også skylder de på omstendighetene og alt annet enen seg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 Til de som sier det: Dem om det. Når jeg hører slike utsagn tolker jeg det dithen at personen er konstant bekymret, ser ikke løsninger, er ikke handlekraftig, er pessimistisk og kanskje personen er i en varig depresjon. De har havnet på feil hylle i livet mange av dem - også skylder de på omstendighetene og alt annet enen seg selv. Varig depresjon fordi de kanskje er oppgitt der og da?! Det er mulig at de er i en stresset periode, eller har hatt mye motgang akkurat da! Har du tenkt på det? Svaret ditt viser at du er raskt til å dømme folk ut fra et lite grunnlag.
Gjest gjesta Skrevet 25. februar 2005 #6 Skrevet 25. februar 2005 Tror ikke folk sammenligner med de i Afrika feks.. De mener vel kanskje bare at de feks jobber mye og har 3 unger rundt bena, så derfor er det slit. De skulle vel ønske de hadde mer fritid feks.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #7 Skrevet 25. februar 2005 De mener vel kanskje bare at de feks jobber mye og har 3 unger rundt bena, så derfor er det slit. De skulle vel ønske de hadde mer fritid feks. Men når de sier at LIVET er ett slit så uttaler de seg jo faktisk om HELE livet. Også om dagene med fritid. Man kan si at livet er ett slit NÅ om dagen dersom det er en epoke/periode i livet. Jeg tror at dette er ett av mange utsagn som kommer uten at man tenker over det. Skjærpings.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå