AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Sent i vinter skulle jeg kjøre hjem fra jobb. I veikanten ser jeg en liten gutt 8-9 år ligge der og ikke klare å bevege seg så godt. Jeg stopper og spør hvordan det går. Han har slått seg, kan ikke gå og har ikke telefon på seg. Foreldrene er hjemme sier han, han hadde vært ute med venner. Jeg vurderte å ringe politiet, men spurte heller om han bodde langt unna. Nei, rett borti her. Jeg satte han i bilen og kjørte han hjem. Jeg banker på, med gutten slepende, og forteller hva som har skjedd. Far takker og takker og er sååå takknemlig. Kjører sønnen sin på legevakt. En stund etterpå møter jeg på de ved jobben (senter) der det viser seg mor er en tidligere bekjent som HATER meg og i stedet for å takke, skjeller hun meg ut for å ha satt en fremmed gutt i min bil og ikke ringt politi. Hun har snakket masse dritt om meg til andre bekjente. Ja, jeg burde ringt politi, men jeg tenkte gutten bor rett «borti her» dom han sa, det var kaldt og snødde. Fortere å kjøre han hjem enn å vente 5 min på politi. Det er jo ikke sånn at jeg gjorde noe mot gutten. Måtte få ut frustrasjonen for hun morra har gått å sagt til andre jeg må ha hatt til hensikt å gjøre gutten noe. 🤯🤬 Anonymkode: 28a4b...088
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Clickbait tittel. Dette var ikke kvinnehat, hun bare hatet deg som person virket det som. Ekstrem reaksjon fra hennes side da, får da være måte på. Anonymkode: cd981...da6 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 Altså, skulle man ringt politi for slike ting, hadde de ikke hatt annet å gjøre. Totalt feil bruk av ressurser.. Anonymkode: e2d99...e6a 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #4 Skrevet 7. mai 2018 Ta deg en titt på Rampelysforumet. Der har du mange hatereAnonymkode: b8b0a...41e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå