AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Del Skrevet 6. mai 2018 Hei! Jeg er en skikkelig 17.mai-jente og nå er oppvarmingen startet med prøving av bunad. Er det noen som vet om noen hyggelige serier/filmer som setter stemningen? Jeg har sett "natt til 17" og jeg likte den filmen veldig godt, så gjerne noe i den duren🎉 Jeg er en ung voksen uten barn så min 17 mai er champagnefrokost og fest med venner☺️ Håper å holde tråden hyggelig!💕 Anonymkode: e72ea...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severin Skrevet 7. mai 2018 #2 Del Skrevet 7. mai 2018 Jeg kommer på to: "Lilyhammer", siste episode av sesong 1: 17. mai-stemning, mafiaoppgjør og Hunderfossen. Veldig nasjonalromantisk. Olsenbanden og Data-Harry sprenger Verdensbanken starter med at Egon og kompani gjør innbrudd på Stortinget, mens representanter og regjering er opptatt med feiring og barnetog. Ingen overraskelse over at kuppet ikke blir spesielt vellykket, og Egon havner på Botsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Del Skrevet 7. mai 2018 4 timer siden, Severin skrev: Jeg kommer på to: "Lilyhammer", siste episode av sesong 1: 17. mai-stemning, mafiaoppgjør og Hunderfossen. Veldig nasjonalromantisk. Olsenbanden og Data-Harry sprenger Verdensbanken starter med at Egon og kompani gjør innbrudd på Stortinget, mens representanter og regjering er opptatt med feiring og barnetog. Ingen overraskelse over at kuppet ikke blir spesielt vellykket, og Egon havner på Botsen. Takk ❤️💕🎉 Anonymkode: e72ea...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #4 Del Skrevet 8. mai 2018 Natt til 17. Hjelp vi er russ Anonymkode: f7d11...43f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #5 Del Skrevet 8. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Natt til 17. Hjelp vi er russ Anonymkode: f7d11...43f Har sett natt til 17, den var veldig bra ☺️ Anonymkode: e72ea...3ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå