AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Var på jobnfest igår og ble sittende ved siden av en utrolig søt fyr. Vi jobber i samme firma men på ulike avdelinger så kommer ikke til og treffes tilfeldig. Er 98% sikker på at han er singel og kunne virkelig tenkt meg å komme i kontakt med han. Hvordan kan jeg gjøre det uten å virke helt crazy? Anonymkode: afc97...08a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 Hvorfor er du så sikker på at han er singel? Du kan jo adde han på facebook om du vet hva han heter og hvis du er sikker på at han gjenkjenner deg. Send en melding samtidig som add med "Takk for en hyggelg prat på lørdag!" Anonymkode: c921a...0da
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 Legg han til på facebook som noen andre skriver. Eller spør om å få sette deg og spise lunsj sammen om dere har kantine. Anonymkode: 63c16...57b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #4 Skrevet 7. mai 2018 Du kan jo skrive på jobbmailen. "Hei, vil bare takke for en veldig hyggelig kveld her om dagen. Vi støter jo ikke akkurat på hverandre på jobben, så derfor sier jeg hei her. " Anonymkode: f2940...861
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #5 Skrevet 7. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo skrive på jobbmailen. "Hei, vil bare takke for en veldig hyggelig kveld her om dagen. Vi støter jo ikke akkurat på hverandre på jobben, så derfor sier jeg hei her. " Anonymkode: f2940...861 Ikke bruk jobbmailen til flørting... Anonymkode: 63c16...57b 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #6 Skrevet 7. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bruk jobbmailen til flørting... Anonymkode: 63c16...57b Jeg har blitt invitert på date på jobbmailen, uten at dette var et problem. Etter de første meldingene der går man jo over til å kommunisere på andre kanaler. Anonymkode: f2940...861
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #7 Skrevet 7. mai 2018 Å ta kontakt uansett metode er første tegn til enhver part at man viser interesse. Men det handler om å invitere på ny til noe. Når kvinner inviterer så er det helt tydelig hun viser interesse for enda tettere bånd. Anonymkode: 017af...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå