Gå til innhold

Kan noen bekrefte at jeg har valgt rett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca 1 mnd gjorde jeg det slutt med bf. Første 3 årene av forholdet var alt tipp topp. Etterhvert begynte han å slite med helsen, ble sykemeldt. det gikk ut over alle oss hjemme. Han sover store deler av døgnet, er ikke interessert i ungene, stort sett sur å grinete eller så ignorerer han oss totalt. Han lyver til meg om pengebruk, har begynt å drikke en del. Går gjerne 20 øl ila en helg. Han er fortsatt sykemeldt, tar ikke i ett tak, ikke husarbeid. Jeg har stått opp, levert unger i b.hage,dratt på jobb, hentet unger, laget middag, ryddet hus, lagt unger.. Mens han har sovet eller er sur for at jeg jobber så mye. Jeg har nå blitt sm for jeg et mentalt utslitt.. Noen sier at jeg sparker en som allerede ligger nede mtp helsa, men problemet er at han tar ikke tak i ting med helsa.. (Depresjon). I tillegg tok jeg han på fersken i å røyke hasj, han sier det var en engangshendelse.. Men det tviler jeg på. Jeg er sikker i min sak med å gå fra han.. Men mange sier at jeg må bli for barna sin del. 

Anonymkode: 2b63c...4ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å fostre opp barna i et hjem hvor foreldrene ikke liker hverandre og har konflikter er ikke til det beste for barna.

• Liker 1
Skrevet

Du gjorde definitivt rett. 

Det er hans skyld at det ble slutt, ikke din

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt riktig valg. 

Anonymkode: 9f012...a3d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når hans dårlige helse ble en alvorlig belastning for din egen helse, var det riktig med et brudd. Da hadde du prøvd lenge nok.

Anonymkode: e3d4e...aea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har min fulle støtte,vet hva det handler om💜💜

Anonymkode: 7bb2a...6e4

• Liker 1
Skrevet

Ut ifra det du skriver her synes jeg det høres ut som rett beslutning. Klem til deg <3 

• Liker 1
Gjest The ceiling lamp
Skrevet

Hvor lenge har han vært deprimert og sykemeldt?

Jeg mener du burde gi han litt tid (minimum et år) og krevd at han fikk behandling. Kanskje stilt noen ultimatum underveis. Mulig du har gjort det ...

Skrevet

At en er deprimert kan en jo ikke for, og det er vel ikke hovedproblemet her.

Når de begynner med rusmisbruk, så gjorde du det rette! Det er ingen løsning på å komme seg opp på. Så det så håpløst ut. Skjønner deg godt jeg. 

Det ER nok synd på ham, men du må ta vare på deg selv og barna også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...