AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Ungdommelig dame på 60 ønsker venner i oslo. Er innflytter, og ønsker noen å drikke kaffe, gå på kino ol sammen med. Anonymkode: d54a1...ddd 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #2 Skrevet 7. mai 2018 Hei, Det er veldig fint at du søker etter kontakt her inne.. :-) Kanskje det er mulig at de fleste her inne er kvinner mellom 20-50... jeg er ikke sikker på, er ikke ofte her selv jeg.... Jeg vil tro at du har større sjanse å møte noen som har lyst å treffe deg for en kaffe og ta en tur på kino sammen med deg i et annet forum hvor flere i din aldersgruppe samles, da har dere mye mer i felles.. Det kan hende at du finner noen her også... Bare en tanke å dele med deg. Masse lykke til, håper at du fine en god venn/venninne. Anonymkode: 76072...beb
Sostry Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ungdommelig dame på 60 ønsker venner i Oslo. Dette havnet visst på feil sted.😂 Anonymkode: d54a1...ddd
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #4 Skrevet 7. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Det er veldig fint at du søker etter kontakt her inne.. :-) Kanskje det er mulig at de fleste her inne er kvinner mellom 20-50... jeg er ikke sikker på, er ikke ofte her selv jeg.... Jeg vil tro at du har større sjanse å møte noen som har lyst å treffe deg for en kaffe og ta en tur på kino sammen med deg i et annet forum hvor flere i din aldersgruppe samles, da har dere mye mer i felles.. Det kan hende at du finner noen her også... Bare en tanke å dele med deg. Masse lykke til, håper at du fine en god venn/venninne. Anonymkode: 76072...beb For en lite sjarmerende ting å skrive! "Lykke til, men piss off", lizm. Vi er mange damer i alle aldrer her (noe du nok forstår ut fra innleggene på KG, TS), og det er helt sikkert noen som kan tenke seg å henge ut med deg. Bare 1 ting; hvordan skal folk kontakte deg? Du skriver som anonym bruker. Anonymkode: 14e23...6e7 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #5 Skrevet 7. mai 2018 Uansett hva man skriver her inne, er det noen som hogger det ned, uansett om det er tydeligvis godt ment eller ikke. Hadde man en hjerne som større enn et peanøtt, ville man ha forstått at dette svaret var godt ment. Det virker som noen her inne ble født med å ta det verst mening av andre, det går autopilot å hogg ned andre. Finnes vel behandling for det, anbefaler på det varmest at du snakke med fastlegen din. Anonymkode: 76072...beb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå