elle Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg er syk.... har fått urinveisinfeksjon..og kjeeeder meg sånn.. Er det noen som kan sende meg noen bli-frisk-tanker? Finnes det en medisin engel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kelpi Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 se på kropp og helse, elle, der var det mange gode råd mot nettopp uvi og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 6. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mars 2002 jeg så det. men jeg tenkte mer på omtanke... syntes så synd på meg selv....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 6. mars 2002 #4 Del Skrevet 6. mars 2002 Helt ny engel her jeg! *klemmer sminkeengelen og håper hun blir bedre snart* Ta deg litt pærebrus, så blir det sikkert bedre vennen... *sender god-bedring tanker* Lily Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 6. mars 2002 #5 Del Skrevet 6. mars 2002 Dakar liten elle! Nå kommer værmamma med masse godt å drikke til deg, du må drikke masse når du har urinveisinfeksjon, tror jeg... Dessuten mange gode klemmer, det er kanskje viktigere enn alt! *klemmer elle* Bli bra igjen fort, elle!!! _________________ Væren1212[ Dette Innlegg er endret av: Væren den 2002-03-06 18:35 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå