elle Skrevet 6. mars 2002 #1 Skrevet 6. mars 2002 Jeg er syk.... har fått urinveisinfeksjon..og kjeeeder meg sånn.. Er det noen som kan sende meg noen bli-frisk-tanker? Finnes det en medisin engel??
kelpi Skrevet 6. mars 2002 #2 Skrevet 6. mars 2002 se på kropp og helse, elle, der var det mange gode råd mot nettopp uvi og god bedring
elle Skrevet 6. mars 2002 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2002 jeg så det. men jeg tenkte mer på omtanke... syntes så synd på meg selv....12
Gjest Tristessa Skrevet 6. mars 2002 #4 Skrevet 6. mars 2002 Helt ny engel her jeg! *klemmer sminkeengelen og håper hun blir bedre snart* Ta deg litt pærebrus, så blir det sikkert bedre vennen... *sender god-bedring tanker* Lily
Væren Skrevet 6. mars 2002 #5 Skrevet 6. mars 2002 Dakar liten elle! Nå kommer værmamma med masse godt å drikke til deg, du må drikke masse når du har urinveisinfeksjon, tror jeg... Dessuten mange gode klemmer, det er kanskje viktigere enn alt! *klemmer elle* Bli bra igjen fort, elle!!! _________________ Væren1212[ Dette Innlegg er endret av: Væren den 2002-03-06 18:35 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå