Gå til innhold

Å kjøpe undertøy - ikke gjør denne tabben!

Fakse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk et råd fra salongen der jeg har leid kjolen:

Ta med det undertøyet du skla bruke når de skal gjøre den siste finishen på kjolen din. Da er du sikker på hvordan alt ser ut på den store dagen....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henter opp denne igjen:

JEg tok med meg kjolen min til brudesalongen da jeg skulle prøve undertøy. Det er jeg veldig glad for, for det er ikke alt undertøy som er snill mot kroppen din. Og nå fikk jeg sett at det passet til kjolen og. icon_smile.gif

viwi

-gifter meg med drømmemannen 22 juni!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-02-24 12:11 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda ikke satt inn "høygiret" for å finne undertøy til den store dagen. Jeg kommer nok til å deponere på det, og ta det med hjem og prøve det sammen med kjolen.

Men det er klart hvis man leier kjolen eller av en eller annen grunn ikke har kjolen hjemme hos seg selv blir det kanskje litt verre.

Har merket selv at det er STOR forskjell på hvordan kjolen ser ut når jeg prøver den med ulike typer BH'er under. Prøvde med en torsolett som hadde stor push-up-effekt.. puppene kom rett under kjakan! hehe Regner med at jeg nok må ha med meg endel ulike typer hjem før jeg finner den rette ja!

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...