~Mocca~ Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Ble sittende å fundere litt over hvilke kvaliteter eller egenskaper mine barn liker best hos meg som mamma. Så derfor lurer jeg på hva andre tenker om deres mamma?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 At hun alltid har vært der for meg. Anonymkode: 22ef5...4d4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 At hun er en figther. Savnet at hun var mer tilstedet, men skjønner hvorfor. Jeg er heldig for jeg har arvet de samme genene. Anonymkode: c6a86...32b
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #4 Skrevet 6. mai 2018 At hun holder seg langt unna meg. Anonymkode: 71f36...ea7 1
Strikkagenser Skrevet 6. mai 2018 #5 Skrevet 6. mai 2018 At hun alltid har stilt opp, og fortsatt gjør det, for meg og mitt søsken At hun har stilt krav hjemme og satt grenser, noe som har ført til at jeg har følt meg trygg, har kjent masse mestring, og tidlig ble selvstendig. At hun alltid har vært raus med kjærlighet og varme At hun nå som jeg er voksen er en jeg kan diskutere alt med, og kan komme med mine problemstillinger og få hjelp.
Mafoyo Skrevet 6. mai 2018 #6 Skrevet 6. mai 2018 Hun har mange gode egenskaper. Men det beste er vel at vi kan snakke sammen om nesten alt. Vi er åpne med hverandre og hun er interessert i meg og mitt liv. Jeg husker at noen av mine venninner likte moren min så godt da vi vokste opp. Hun spurte dem alltid om hvordan de hadde det, hva som skjedde i livene deres etc. Snakket med oss. Når det kom til matpakkesmøring, kjøring/henting, vaffelsteking og den type service var hun ikke like på. Selv om disse tingene ikke var helt fraværende heller. Men jeg måtte alltid gjøre mye selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå