AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 En venn av meg har slettet meg på facebook, det vises en blå triangel men ingen score på denne personen. noen dager senere er triangelet grått, noen dager senere er triangelet blått igjen. Hva betyr det ? Har ikke giddet å tatt meg bryet med å fjerne. Men hvorfor endrer det farge, blokkerer å unblocker ham meg intillegg ? Anonymkode: 7f7e2...f2e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 Bestem deg! Snapchat eller Facebook? Anonymkode: 7b292...f9f 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bestem deg! Snapchat eller Facebook? Anonymkode: 7b292...f9f Lurte på det samme.. Anonymkode: 6f988...770
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #5 Skrevet 6. mai 2018 Det betyr at personen til stadighet aktiverer/logger inn igjen, ja. Enig. Blått = fjernet/deaktivert Grått = Pålogget igjen, men dere er ikke lenger kontakter der, og venneforespørsel er på vent Anonymkode: 16f29...1d5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #6 Skrevet 13. mai 2018 På 6.5.2018 den 20.19, AnonymBruker skrev: Det betyr at personen til stadighet aktiverer/logger inn igjen, ja. Enig. Blått = fjernet/deaktivert Grått = Pålogget igjen, men dere er ikke lenger kontakter der, og venneforespørsel er på vent Anonymkode: 16f29...1d5 Oi. Hadde en venn på snap, der det plutselig så ut som han hadde slettet meg. Jeg kunne ikke se poeng og fikk opp en sånn blå legg til boks. Så at siste chat meld var åpnet og den var blå. Men jeg ble så lei meg at jeg slettet denne vennen. Så det du mener er at han da hadde fjernet kontoen sin? Har prøvd å slette med ei nær venninne og når hun har gjort det, blir siste melding grå. Skjønner ikke noe jeg nå🙈 Anonymkode: dc7f7...d92
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #7 Skrevet 13. mai 2018 Så rart! Har også en venn som det ser ut som har slettet meg. Så jeg tester med en annen venn. Det som skjer med test vennen er at etter at han har slettet meg, og jeg har sendt en snap, blir pilen grå og det står venter. Inne på chat står det at snappen er ventende til vennen min har lagt meg til som venn. Jeg kan ikke se poeng og det er en blå boks som det står Lagt til i. Den andre vennen, sendte jeg også en snap til. Pilen er rød og det står levert. Inne på chatten står det heller ingenting om at vennen må legge meg til først. Men ... jeg kan ikke se denne vennens poengsum og det står "Lagt til" inne i en blå boks. Hva skjer her? Trodde en var slettet når poenge ikke vises lengre. Noen som vet? Anonymkode: dc7f7...d92
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #8 Skrevet 13. mai 2018 Fant ut av det. Du er slettet på Snapchat. Men vennen din har haket av at han kan motta snap fra alle på innstillinger, derfor blir ikke pilen grå. Hvis han kun kan få fra venner, blir pilen grå. Anonymkode: dc7f7...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå