AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Hei! Ønsker å prøve selvbruning da jeg ønsker å få litt farge før sommeren kommer for fult. Er ganske lys i huden. Hva er ditt beste selvbruningstips i forhold til påføring for å unngå flekker og skjolder. Og hvordan selvbruning anbefaler du? Anonymkode: b03aa...ca9
Elektra's Complex Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 St Moriz! Koster en hundrelapp på Cubus, den er virkelig kjempebra Jeg har moussen i medium og påfører med en vott, med ett lag blir det en diskret brunfarge og man kan bygge den opp med flere lag også så den blir dypere. Ser veldig naturlig ut og absolutt ikke overdrevet eller falsk, eneste kommentarene jeg har fått er positive a la "Ååh har du solt deg?" og jeg er blek naturlig. Er langt fra noen ekspert på selvbruning men denne er kjempelett å påføre, anbefaler å bruke vott da. Null skjolder, den tørker fort så du kan kle på deg med en gang, og den blir ikke flekkete og stygg når den fader heller.
Lalala123 Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 Jeg bruker Clarins radiant booster (for ansikt) og radiant plus golden glow booster (for kropp) dette er dråper du blander i hånden sammen med ansiktskrem/bodylotion. Du varierer styrken med antall dråper. Så veldig greit for å finne en brunfarge som passer deg. Tror det står i bruksanvisningen hvor mange dråper det er anbefalt utifra hvor mørk/lyst utgangspunkt man har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå