Karianne Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Jeg bruker aldri hårkur. Er helt blank på det området. Noen som vet av en som er rimelig og god? Er det forskjellig for ulike hårtyper, også? Jeg har halvlangt hår, litt tørr i hodebunnen nå om vinteren. Liker å ha rufsete hår, så ønsker ikke å tilsette det noe med fett. Har normal hårtype. Tips? Maks hundre, tenkte jeg på.
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Hårkuren til Dove. Kommer i en nokså stor krukke, veldig god.
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Jeg har hørt masse fint om den kuren. Hvis håret ditt ikke er kjemisk behandlet, vil en fuktighetskur som den fra Dove være nok.
Karianne Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2005 Takk, da kjøper jeg den. Håper det står på krukka hvor mye jeg skal ha oppi og hvordan jeg skal gjøre det. For jeg har aldri gjort dette før.
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 Prøv deg litt fram med mengde, du trenger ikke halve krukka, akkurat. Nå vet ikke jeg hvor langt håret ditt er, men bruk litt mer enn du ville gjort med balsam. En spiseskje?
Karianne Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2005 Halvlangt hår. Takk for mengdetips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå