Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres gode råd for å få jobb??

sliter veldig med å få jobb.

Gå 2 år på videregående. Men ønsker å jobbe i helg, kveldstid. Grunnen er fordi jeg vil spare penger..

Anonymkode: 5505c...d81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Les på cvnerden.no. Skriv gode søknader og sett opp en flott CV. Google og les alt du kommer over av tips til jobbintervju. Lykke til :)

Anonymkode: 03e1d...6d2

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les på cvnerden.no. Skriv gode søknader og sett opp en flott CV. Google og les alt du kommer over av tips til jobbintervju. Lykke til :)

Anonymkode: 03e1d...6d2

Enig i anbefalingen av cvnerden.no. Jeg er jobbsøker for tiden, er lenge siden sist jeg søkte jobber og har aldri følt meg spesielt god til å skrive søknader, jeg synes det er vanskelig. Fant den siden via et google søk og skrev en søknad basert på tipsene der. En søknad som var helt annerledes enn en typisk søknad for meg, den var mye mer uformell og frempå enn jeg har vært vant til. Jeg ble kalt inn til intervju til den stillingen. Vet jo ikke om jeg får den, men det boostet uansett selvtilliten min å bli kalt inn til intervju - sist jeg søkte jobber sendte jeg haugevis av søknader og mange av dem fikk jeg aldri noen form for tilbakemelding på og jeg kom bare til et par intervjuer.

Anonymkode: e5b1a...aaa

Skrevet

Søk og da ikke bare på steder som søker etter ansatte

Gå rundt og vis deg frem

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Edie, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...