Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta en undersøkelse på tirsdag som kommer. Hadde eggløsning i går og vi har egentlig prøvd denne mnd. Men om jeg hadde klart å blitt gravid på vanlig måte nå, hadde det ødelagt med hysteroskopi da,? Noen som vet ? 

Skal også spør legen på tirsdag.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du skal ikke ha den undersøkelsen om du er gravid. Samtidig er det for tidlig å finne ut om du er gravid.

Du bør ringe i morgen tidlig slik at andre kan få timen din. 

Anonymkode: 5b2a7...bd1

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du skal ikke ha den undersøkelsen om du er gravid. Samtidig er det for tidlig å finne ut om du er gravid.

Du bør ringe i morgen tidlig slik at andre kan få timen din. 

Anonymkode: 5b2a7...bd1

Jeg vet jo ikke om jeg er gravid så tidlig uansett. Men  om jeg hadde blitt det så hadde det ikke gått etter hysteroskopi 

Anonymkode: 1c773...d0d

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jo ikke om jeg er gravid så tidlig uansett. Men  om jeg hadde blitt det så hadde det ikke gått etter hysteroskopi 

Dersom du er gravid, er sannsynligheten for ikke å miste etter hydteriskopi ekstremt liten. 

Anonymkode: d3214...9f9

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du er gravid, er sannsynligheten for ikke å miste etter hydteriskopi ekstremt liten. 

Ok,hvordan vet du det ?:)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener at sjansen er stor for å miste ? 

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Selvfølgelig. Å rote i livmor er en påkjenning for kroppen. Vanlig med blødning og murringer etter en slik undersøkelse 

Anonymkode: 39fb8...764

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til at du skal ta hysterokopi? trenger ikke svare, men jeg lurer fordi jeg er i lignende situasjon selv. 

Jeg skal muligens gjennom dette selv pga at jeg har muskellnute. Jeg har nylig tatt endometrie histologi med pipette, altså en biopsi av livmorshulen (uten bedøvelse). Var Veldig vondt å håper jeg får bedøvelse viss de skal ta hysterokopi. Vi prøver også på egenhånd mens vi venter på ivf, så sjansen for graviditet er der.

Anonymkode: 54864...bfe

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. Om et egg har festet seg og man utfører hysteroskopi så blir det nesten å si at man utfører en abort. Å få instrumenter inn i livmoren og ta biopsier er å nesten garantere at det ender opp som en sa. 

Anonymkode: 9ba66...90e

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er grunnen til at du skal ta hysterokopi? trenger ikke svare, men jeg lurer fordi jeg er i lignende situasjon selv. 

Jeg skal muligens gjennom dette selv pga at jeg har muskellnute. Jeg har nylig tatt endometrie histologi med pipette, altså en biopsi av livmorshulen (uten bedøvelse). Var Veldig vondt å håper jeg får bedøvelse viss de skal ta hysterokopi. Vi prøver også på egenhånd mens vi venter på ivf, så sjansen for graviditet er der.

Anonymkode: 54864...bfe

Har hatt 4 ivf forsøk uten å blitt gravid, så skal bare se om det er noe galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...