AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Uansett, hvor jeg møter / finner ei dame som «står» til forventningene mine så viser det seg at under huden, så er hun av samme sort som den kalde bitchen fra høyskolen.Det virker nesten som at jeg ikke er kapabel til å finne ei ordentlig dame.Har datet 3-4 damer de siste 3 årene etter jeg avsluttet ting med meg og den kalde bitchen.Og nå er jeg lei, rett og slett.Det er altså samme type dame hver gang. Utseendemessig greit forskjellige, men med samme «tendenser». Hvis man kan si det, tynne, pene og blonde. Når det gjelder det personlige så har alle vært over middels aktive på gymmen, kaféentusiaster og skikkelig «kvinnfolk» med kvinnfolkyrke, negler og slikt.Det passer godt til meg. Jeg liker damer med slike interesser. Og jeg er over gjennomsnittet interessert i kafé og negler. Problemet er at til syvende og sist gir de totalt faen i meg og bare interessene sine.Hvordan skal jeg gå frem for å faktisk få ei som bryr seg om meg? Som vil bruke tid med meg? Anonymkode: da0ce...b63 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 Hehe, kanskje TS er vekselvis homofil og heterofil Anonymkode: 95557...46a 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #4 Skrevet 6. mai 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, kanskje TS er vekselvis homofil og heterofil Anonymkode: 95557...46a Høres sånn ut når han er over gjennomsnittet interessert i kafé og negler. Anonymkode: d5714...938 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #5 Skrevet 7. mai 2018 Du går jo for samme type jente hver gang.. Prøv noen som ikke er interessert i sånn klørnegler Anonymkode: 32e6d...344 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #6 Skrevet 7. mai 2018 Du får prøve å finne noen litt mer jordnære folk da vel. Ikke slike sminkedukker som du beskriver her. Gå etter personlighet og naturlig shjønnhet. Ikke de som må sminke seg for å se OK ut. Men kvinner som er ok i hodet og uten drama er like vanlig som enhjørninger. Anonymkode: 8bc2b...7c3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #7 Skrevet 7. mai 2018 Er nok en grunn til at de blir bitchy mot deg. Er du en drittsekk eller latsabb? Anonymkode: d5714...938
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #8 Skrevet 7. mai 2018 On 5/6/2018 at 3:28 PM, AnonymBruker said: Uansett, hvor jeg møter / finner ei dame som «står» til forventningene mine så viser det seg at under huden, så er hun av samme sort som den kalde bitchen fra høyskolen.Det virker nesten som at jeg ikke er kapabel til å finne ei ordentlig dame.Har datet 3-4 damer de siste 3 årene etter jeg avsluttet ting med meg og den kalde bitchen.Og nå er jeg lei, rett og slett.Det er altså samme type dame hver gang. Utseendemessig greit forskjellige, men med samme «tendenser». Hvis man kan si det, tynne, pene og blonde. Når det gjelder det personlige så har alle vært over middels aktive på gymmen, kaféentusiaster og skikkelig «kvinnfolk» med kvinnfolkyrke, negler og slikt.Det passer godt til meg. Jeg liker damer med slike interesser. Og jeg er over gjennomsnittet interessert i kafé og negler. Problemet er at til syvende og sist gir de totalt faen i meg og bare interessene sine.Hvordan skal jeg gå frem for å faktisk få ei som bryr seg om meg? Som vil bruke tid med meg? Anonymkode: da0ce...b63 Du liker damer som er skikkelige "kvinnfolk" med kvinnfolkyrker, negler og slikt, som er over middels aktive på gymmen og er kaféentusiaster? Kanskje du må "broaden your horizons"? Kan bare snakke for meg selv, men det virker dødskjedelig å prate med dama om akrylnegler og kaffe latte dag inn og dag ut. Anonymkode: 3292b...b54
Xcase33 Skrevet 7. mai 2018 #9 Skrevet 7. mai 2018 On 6.5.2018 at 3:28 PM, AnonymBruker said: Uansett, hvor jeg møter / finner ei dame som «står» til forventningene mine så viser det seg at under huden, så er hun av samme sort som den kalde bitchen fra høyskolen.Det virker nesten som at jeg ikke er kapabel til å finne ei ordentlig dame.Har datet 3-4 damer de siste 3 årene etter jeg avsluttet ting med meg og den kalde bitchen.Og nå er jeg lei, rett og slett.Det er altså samme type dame hver gang. Utseendemessig greit forskjellige, men med samme «tendenser». Hvis man kan si det, tynne, pene og blonde. Når det gjelder det personlige så har alle vært over middels aktive på gymmen, kaféentusiaster og skikkelig «kvinnfolk» med kvinnfolkyrke, negler og slikt.Det passer godt til meg. Jeg liker damer med slike interesser. Og jeg er over gjennomsnittet interessert i kafé og negler. Problemet er at til syvende og sist gir de totalt faen i meg og bare interessene sine.Hvordan skal jeg gå frem for å faktisk få ei som bryr seg om meg? Som vil bruke tid med meg? Anonymkode: da0ce...b63 Ser veldig for meg at du er en fyr som lett løfter et pent kvinnfolk opp på en pedestal, uten at hun trenger å kvalifisere seg mer ovenfor deg enn som så. Hvis du mener du er verdt mer enn det dem har hatt å tilby til nå så må du la dem kvalifisere seg litt mer enn det at de steller neglene sine da ? Nå vet jeg ikke hvor mye dybde du har i deg heller da...kan være vanskelig hvis du selv bare er en ganske enkel person som ikke helt vet hva jeg prater om her f.eks? hvis du ikke er det så må du og kvalifisere deg inn i diskusjonen og vise at du skjønner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå