AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Jeg tror faktisk det ikke er meningen at jeg skal bruke hæler. Jeg er 25 år gammel, og har forsøkt litt av/på fra jeg var ca. 17 år gammel. Synes det er veldig fint, men det bare går ikke. Har aldri blitt komfortabel med det, og aldri følt at jeg klarer det. Har lest tips/triks, og øvd. Nå føler jeg egentlig bare for å droppe det, og føler egentlig det er helt greit. På fest pleier jeg å gå med ballerinasko om sommeren, og om vinteren er ikke hæler noe tess uansett. Finnes det noen her inne som rett og slett aldri bruker hæler? Anonymkode: 730cb...26f 2
Gjest Hold the door Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. mai 2018 #4 Skrevet 6. mai 2018 Jeg bruker aldri høye hæler, har prøvd for mange år siden, men fikk vodnt i beina etter kort stund, så aldri mer.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #5 Skrevet 6. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror faktisk det ikke er meningen at jeg skal bruke hæler. Jeg er 25 år gammel, og har forsøkt litt av/på fra jeg var ca. 17 år gammel. Synes det er veldig fint, men det bare går ikke. Har aldri blitt komfortabel med det, og aldri følt at jeg klarer det. Har lest tips/triks, og øvd. Nå føler jeg egentlig bare for å droppe det, og føler egentlig det er helt greit. På fest pleier jeg å gå med ballerinasko om sommeren, og om vinteren er ikke hæler noe tess uansett. Finnes det noen her inne som rett og slett aldri bruker hæler? Anonymkode: 730cb...26f Bruker aldri høye hæler. Det utsetter jeg ikke beina mine for. Anonymkode: b3da4...dae 1
Gjest boblebrist Skrevet 6. mai 2018 #6 Skrevet 6. mai 2018 Jeg bruker heller aldri hæler. Vil ta vare på både ryggen og bena mine.
Perelandra Skrevet 6. mai 2018 #7 Skrevet 6. mai 2018 Jepp, vi finnes, det vil si kvinner som aldri bruker høye hæler på skoa. Selvpining er ikke noe for meg. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #8 Skrevet 6. mai 2018 Bruker det aldri. Passer ikke til stilen min og er jo ikke komfortabelt heller. Tror ikke det er så uvanlig. Anonymkode: be491...ba7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #9 Skrevet 6. mai 2018 Jeg gikk mye med høye hæler da jeg var 18 til 27, men ødela beina og ryggen på de. Fikk inngrodde negler, halux valgus og ryggsmerter. Nå går jeg kun med komfortable sko. Anonymkode: e7e63...acc 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #10 Skrevet 6. mai 2018 er 29 og bruker heller aldri høye hæler. hvorfor skal jeg kjøpe og gå rundt i sko som gjør vondt? for å "se bra" ut? for noe tull. syns jeg ser best ut når jeg er komfortabel. ikke har jeg vært god på å gå i hæler heller, og jeg vil heller gå med sko jeg kan løpe i. Hva om man kommer opp i en situasjon der man trenger å kunne løpe? (brann, angrep, whatever) Anonymkode: 94666...7b3 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #11 Skrevet 6. mai 2018 Nei, fordi det kan ødelegge rygg og bein. Tiden er forbi der vi binder føtter for å imponere en make. Anonymkode: 8c5a3...5f5 4
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. mai 2018 #12 Skrevet 6. mai 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
SardintrollReturns Skrevet 6. mai 2018 #13 Skrevet 6. mai 2018 Jeg har gått i høye hæler én gang. Aldri mer!!! 1
Gjest hind Skrevet 6. mai 2018 #14 Skrevet 6. mai 2018 Jeg brukte det da jeg var purung og veldig glad i oppmerksonhet fra menn, men aldri nå lenger. Jeg får så vondt i føttene og ryggen at det ikke er aktuelt. Jeg synes heller ikke det er så pent som mange vil ha det til.
Christiane_W Skrevet 6. mai 2018 #15 Skrevet 6. mai 2018 Jeg har prøvd, men får det ikke skikkelig til, føler meg ustø og får i tillegg fort vondt i bena. Siden jeg er ganske høy, 178 cm, føler jeg ikke noe stort behov for å øke høyden min heller, så holder meg til flate sko 1
Chizue Skrevet 6. mai 2018 #16 Skrevet 6. mai 2018 Sist gang jeg gikk med høye hæler fikk jeg så vondt i ryggen at jeg ble sengeliggende i ett par dager.. Så nei, aldri mer. 1
OppNedPåAlt Skrevet 7. mai 2018 #17 Skrevet 7. mai 2018 Har en samling med høyhælte sko fra de årene jeg orket selvpining Nå får jeg vondt av tanken på en kveld i høye hæler, selv om det er utrolig pent! 1
Ulla Ullsokk Skrevet 7. mai 2018 #18 Skrevet 7. mai 2018 Fra en som sjelden går med høye hæler vil jeg bare si dette: det er ekstreeeeeemt stor forskjell på sko! Jeg har få par, men de jeg har, har jeg IKKE kjøpt på impuls, for å si det sånn! Da er jeg rundt hele byen for å finne noen det går an å danse i uten å lide. Det er jo aldri de billigste, men jeg har dem jo i tusen år. Jeg skjønner veldig godt de som velger å droppe det, men synes dessverre selv at det ser så fint ut, hvilket egentlig irriterer meg litt, siden det rent prinsippielt er helt idiotisk å bruke vanskelige sko! 1
Rosewood Skrevet 7. mai 2018 #19 Skrevet 7. mai 2018 Jeg har prøvd mange ganger, men jeg bare klarer det ikke. Klarer kanskje å gå på dem i en halvtime og så verker føttene som bare det. Forferdelig vondt, så det er liksom ikke verdt det. Ser ikke spesielt lekkert ut heller å halte og slepe seg rundt heller.. Det blir ballerinasko på meg også. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #20 Skrevet 7. mai 2018 Hvordan definerer dere som synes høye hæler er så ubehagelig "høyt"? At 10 cm stiletthæler er ubehagelig kan jeg skjønne, men moderat høye, godt balanserte, hæler på 6-7 cm skal være så grusomt fatter jeg ikke. Som Ulla Ullsokk kjøper jeg sko av god kvalitet, og synes ikke det er det minste ubehagelig, ei heller at jeg fått noe som helst slags problemer etter å ha brukt denne typen sko hele mitt voksne liv (dvs. i over 20 år). Bare sånn at dere ikke tror at alle som går i høye hæler er bimboer som setter utseendet over alt. Anonymkode: 91ba7...b89 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå