AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Er det noen som har opplevd at nattesøvn har blitt bedre da barnet/barna begynte med pute i senga? Har ei på straks tre år som ikke har begynt med pute enda. Det er vel trygt med pute da? Vet ikke hvorfor vi ikke har begynt med pute egentlig. Har bare blitt sånn, tror jeg. Anonymkode: 94b18...89c
ablaze Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 Mine sover begge bedre med pute. Synes de sover roligere også.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 8 minutter siden, ablaze skrev: Mine sover begge bedre med pute. Synes de sover roligere også. Hvor gamle var de da de begynte å bruke pute? Anonymkode: 94b18...89c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #4 Skrevet 6. mai 2018 Du kan fint begynne med pute, men ikke sikkert det gjør noen forskjell på søvnen Anonymkode: 26442...d0f
ablaze Skrevet 6. mai 2018 #5 Skrevet 6. mai 2018 Minstemann har nok brukt pute i ett år - halv annet, så han var nok ca. 1.5 år når han fikk pute. Kjøper de helt tynne på IKEA som koster 9 kroner eller noe sånnt. Synes det er greit at puta er stor, men tynn. Er større sjans for at barnet ligger oppå da
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #6 Skrevet 6. mai 2018 Her ble det betydelig bedre nattesøvn så snart tynn pute og ikke minst voksendyne (140•200 cm) var på plass. Da var han litt over 2 år og hadde ALDRI sovet en hel natt før. Anonymkode: 75268...d71
Lumos Skrevet 6. mai 2018 #7 Skrevet 6. mai 2018 Ja, søvnen bedret seg etter hun fikk pute. Var nesten et år når vi prøvde pute, desperate etter litt mer søvn. Hun endte alltid opp i fotenden, oppå en bretta dyne uansett (gjorde dette selv altså), så tenkte pute var et tryggere alternativ Kjøpte da pute i juniorstørrelse, lett og ganske tynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå