Gå til innhold

Sove bedre med pute?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har opplevd at nattesøvn har blitt bedre da barnet/barna begynte med pute i senga?

Har ei på straks tre år som ikke har begynt med pute enda. Det er vel trygt med pute da? Vet ikke hvorfor vi ikke har begynt med pute egentlig. Har bare blitt sånn, tror jeg. 

Anonymkode: 94b18...89c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine sover begge bedre med pute. Synes de sover roligere også. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, ablaze skrev:

Mine sover begge bedre med pute. Synes de sover roligere også. 

Hvor gamle var de da de begynte å bruke pute?

Anonymkode: 94b18...89c

AnonymBruker
Skrevet

Du kan fint begynne med pute, men ikke sikkert det gjør noen forskjell på søvnen :) 

Anonymkode: 26442...d0f

Skrevet

Minstemann har nok brukt pute i ett år - halv annet, så han var nok ca. 1.5 år når han fikk pute. Kjøper de helt tynne på IKEA som koster 9 kroner eller noe sånnt. Synes det er greit at puta er stor, men tynn. Er større sjans for at barnet ligger oppå da

AnonymBruker
Skrevet

Her ble det betydelig bedre nattesøvn så snart tynn pute og ikke minst voksendyne (140•200 cm) var på plass. Da var han litt over 2 år og hadde ALDRI sovet en hel natt før. 

Anonymkode: 75268...d71

Skrevet

Ja, søvnen bedret seg etter hun fikk pute. Var nesten et år når vi prøvde pute, desperate etter litt mer søvn. Hun endte alltid opp i fotenden, oppå en bretta dyne uansett (gjorde dette selv altså), så tenkte pute var et tryggere alternativ :) Kjøpte da pute i juniorstørrelse, lett og ganske tynn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...