AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Jeg leter etter gamle magasiner(tenk Inside og lignende), men synes jeg leter etter nåla i høystakken. Bruktbutikker har veldig sjelden blader som ikke er tegneserier, og det er lite/ingenting på Finn.no, i alle fall når det kommer til noen av typene jeg søker... Dette er snakk om blader fra rundt år 2000, altså ikke antikke/vintage magasiner som man noen ganger finner på antikvariater (ofte til svimlende høye priser...) Tips? Noen bruktbutikker/nettsider som er bra? Er det mulig å finne blader på loppemarked lenger, eller var det bare vanlig da disse bladene var nesten nye? Anonymkode: aa69b...7eb
GauteS Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 Hva er (var?) Inside? Uansett, 15 eller 20 år gamle blader er det minimal interesse for. De er så gamle at de er utdaterte, men ikke så langt borte i tid at de virker som et pust fra en annen verden og for de eldre strømmer det på minner fra gamle dager. De er hverken fugl eller fisk, hverken aktuelle eller gamle – der er problemet.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 Kollasj eller forventer du fortjeneste ved en senere anledning? Prøv å legg ut en ønskes kjøpt annonse på finn eller noe.. Anonymkode: c3d54...044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå