AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Jeg går til hudpleier ca hver 6.-8. Uke og tar brasiliansk voks. Er nå gravid i 19. Uke. Jeg kjente nå sist at jeg er blitt vanvittig sensitiv nedentil og ble anbefalt å kjøpe Weleda olje til å bruke rundt bikinilinjen. Erfaringer? Jeg kjenner ikke til oljen og ønsker helst ikke å lese utelukkende fantastiske omtaler fra leverandører på nett. Dårlig og gode meninger og tanker er ønsket! Anonymkode: c1b28...c2f
Gjest Geirfuglen Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 Kommer sikker an på. Jeg brukte den som skal forebygge mot strekkmerker og var superfornøyd med den, men den var litt frisk, så jeg ville vel ikke brukt den i bikinilinjen. Hvilken Weledaolje var det snakk om?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 24 minutter siden, Geirfuglen skrev: Kommer sikker an på. Jeg brukte den som skal forebygge mot strekkmerker og var superfornøyd med den, men den var litt frisk, så jeg ville vel ikke brukt den i bikinilinjen. Hvilken Weledaolje var det snakk om? Det sa hun ingenting om. Bare weleda. Men hun nevnte også den kan hjelpe mot strekkmerker...?! Må finnes noe for sensitiv hud da?! Funket den oljen da? Anonymkode: c1b28...c2f
Gjest Geirfuglen Skrevet 7. mai 2018 #4 Skrevet 7. mai 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det sa hun ingenting om. Bare weleda. Men hun nevnte også den kan hjelpe mot strekkmerker...?! Må finnes noe for sensitiv hud da?! Funket den oljen da? Anonymkode: c1b28...c2f Jeg fikk aldri strekkmerker i alle fall, men vet ikke om jeg kan tilskrive det oljen. Den var i alle fall deilig mot kløende hud som strakk seg på slutten av svangerskapet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå