AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Del Skrevet 6. mai 2018 Er ikke det veldig rart? Blir de ikke nysgjerrig på hva som skjer der? Jeg kan forstå folk som har hatt profil men som har kuttet det ut, men aldri ha satt sin fot innenfor.? Rart Anonymkode: 2b517...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2 Del Skrevet 6. mai 2018 Ja de er sosialt uintelligente Anonymkode: 2b517...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Del Skrevet 6. mai 2018 Sikkert psykopater alle sammen. Anonymkode: fe213...1a3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. mai 2018 #4 Del Skrevet 6. mai 2018 Tenker ikke noe over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. mai 2018 #5 Del Skrevet 6. mai 2018 Nei, rart og rart. De jeg vet om som ikke har Facebook-konto er veldig sosiale da. Jeg har fb, pga venner i andre land siden jeg har vært sånn student all over. De som ikke har Facebook, greit nok. Tenker lite på akkurat det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 6. mai 2018 #6 Del Skrevet 6. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert psykopater alle sammen. Anonymkode: fe213...1a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #7 Del Skrevet 6. mai 2018 Veit om mange som aldri har hatt facebook men som har instagram og snapchat. Facebook er da ikke noe viktig lenger. Syns det er rarere med folk som skal dømme andre på så svakt grunnlag at de ikke har hatt facebook liksom. Anonymkode: 95ab5...17e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #8 Del Skrevet 6. mai 2018 Bare tåpelige sau henger på Facebook uansett... Anonymkode: 0be9a...ce0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 6. mai 2018 #9 Del Skrevet 6. mai 2018 Er ikke alle som vil gi bort info gratis Kjenner mange som ikke er på FB men som bruker Google+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 6. mai 2018 #10 Del Skrevet 6. mai 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke det veldig rart? Blir de ikke nysgjerrig på hva som skjer der? Jeg kan forstå folk som har hatt profil men som har kuttet det ut, men aldri ha satt sin fot innenfor.? Rart Anonymkode: 2b517...d46 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja de er sosialt uintelligente Anonymkode: 2b517...d46 1 hour ago, AnonymBruker said: Sikkert psykopater alle sammen. Anonymkode: fe213...1a3 Jeg er en rar, sosialt uintelligent psykopat??? Ja, det stemmer jo faktisk, men ikke fordi jeg aldri har vært på feis. Særlig nå i det siste føler jeg meg meget rettferdigggjort i det valget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #11 Del Skrevet 6. mai 2018 2 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Er ikke alle som vil gi bort info gratis Kjenner mange som ikke er på FB men som bruker Google+ Men dersom noen henger på Google+ så gir de jo faktisk bort masse informasjon om seg selv... Anonymkode: 0be9a...ce0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #12 Del Skrevet 6. mai 2018 Jeg slettet facebook tidligere i år og har aldri følt meg så fri. Ingen venner klarte å ringe eller sende melding til telefonen før jeg "tvang" dem til det. FB gjør INGEN mer sosial, det er mer omvendt for å være helt ærlig... Jeg er 25 btw, håper FB dør ut og folk begynner å faktisk bli ordentlig sosiale og ringe for å invitere til ting Anonymkode: 11a00...494 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #13 Del Skrevet 6. mai 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg slettet facebook tidligere i år og har aldri følt meg så fri. Ingen venner klarte å ringe eller sende melding til telefonen før jeg "tvang" dem til det. FB gjør INGEN mer sosial, det er mer omvendt for å være helt ærlig... Jeg er 25 btw, håper FB dør ut og folk begynner å faktisk bli ordentlig sosiale og ringe for å invitere til ting Anonymkode: 11a00...494 Folk skal selvfølgelig få velge selv hvor de vil henge. Facebook har faktisk gjort meg mer sosial. Jeg har meldt meg inn i ulike singel grupper og deltar på strikketreff. Om jeg ikke hadde face så hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle gå. Liker at ting er organisert Anonymkode: 2b517...d46 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #14 Del Skrevet 6. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bare tåpelige sau henger på Facebook uansett... Anonymkode: 0be9a...ce0 Det betyr at flesteparten av vennene og omgangskretsen din er tåpelige sauer. Anonymkode: fe213...1a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #15 Del Skrevet 6. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk skal selvfølgelig få velge selv hvor de vil henge. Facebook har faktisk gjort meg mer sosial. Jeg har meldt meg inn i ulike singel grupper og deltar på strikketreff. Om jeg ikke hadde face så hadde jeg ikke visst hvor jeg skulle gå. Liker at ting er organisert Anonymkode: 2b517...d46 Overfladiske greier. Anonymkode: 95ab5...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #16 Del Skrevet 6. mai 2018 Håper ikke Facebook forsvinner. Men håper at IG forsvinner. Anonymkode: 6d5f7...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #17 Del Skrevet 6. mai 2018 1 time siden, Overrasket skrev: Jeg er en rar, sosialt uintelligent psykopat??? Ja, det stemmer jo faktisk, men ikke fordi jeg aldri har vært på feis. Særlig nå i det siste føler jeg meg meget rettferdigggjort i det valget. Blir du ikke nysgjerrig på hva som foregår på Face??? Anonymkode: 2b517...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #18 Del Skrevet 6. mai 2018 Jeg har kun facebook for å få informasjon, til fotballtreninger, kamper og bursdag invitasjoner til ungene. Anonymkode: ce282...bd1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 6. mai 2018 #19 Del Skrevet 6. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Blir du ikke nysgjerrig på hva som foregår på Face??? Anonymkode: 2b517...d46 Bare på hvordan de har klart å lure så mange millioner (milliarder?) mennesker til å gi dem et helt gratis produkt (personlig informasjon) å selge videre. Jeg skulle gjerne visst hvordan jeg kan få noen til å gi meg et produkt helt gratis, som jeg har rett til å selge videre uten kommisjon eller utbetalinger til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #20 Del Skrevet 6. mai 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper ikke Facebook forsvinner. Men håper at IG forsvinner. Anonymkode: 6d5f7...3b7 Facebook i seg selv er på vei til å forsvinne. Instagram derimit har mye større brukermasse og popularitet. Det vi komner til å ende opp med er instagram som allerede har alle funksjonene til messenger og facebook. Anonymkode: 95ab5...17e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå