AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Jeg er absolutt ikke glad i spill og pleier ofte å ta initiativ overfor den jeg dater når jeg har lyst og uten å tenke på hvem sin «tur» det er. Men nå er jeg jo fortsatt singel og lurer på om det er bedre å være mer tilbakeholden. På torsdag var jeg på en førstedate med en jeg traff ute på byen for noen uker siden. Han sendte meg melding først, men det var jeg som tok initiativ til første treff. Kvelden var koselig og morsom, og det var jeg som sa at jeg måtte dra hjem etter flere timer. Nå har jeg ikke hørt noe siden vi møttes. Har lyst til å sende melding, men lurer på om jeg bare bør la det være. Både fordi jeg hittil er den som har vist mest interesse, og fordi jeg tenker at han muligens ikke er så interessert siden han ikke har tatt kontakt etter daten. Hva tenker dere? Anonymkode: e8d52...621
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 Søndag i dag.. lite sannsynlig at du hører noe. Hvis han var veldig sjenert kan du jo sende en melding. Om han ikke var sjenert så er det en fare for at han kun møter deg igjen fordi han tenker "jaja, er jo en sjanse for sex". Anonymkode: e400c...3bf
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #3 Skrevet 7. mai 2018 Jeg synes det er tryggest å la mannen ta initiativet. Han gjør det hvis han er interessert, tenker jeg. Anonymkode: f0d22...87b
Cbunke90z Skrevet 7. mai 2018 #4 Skrevet 7. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er tryggest å la mannen ta initiativet. Han gjør det hvis han er interessert, tenker jeg. Anonymkode: f0d22...87b Dette er så feil tankegang som det går ann å ha. Det at mannnen skal ta initiativ er like utdatert som at mannen skal betale for datene. Det er mange menn som føler seg usikre på hva damer vil fordi man opplever at man har vært på en utrolig bra date, hvor man tok en sjanse å viste at man var interessert og de virket positive til det. Så en dag eller to etterpå får "det er ikke du men meg/ føler ikke kjemi" meldingen. Noen personer er flinke med å ta det som det kommer og føler kanskje at det var litt kjipt men livet går videre, mens for andre betydde de datene mye og blir de avvist nok mange ganger tror de at ingen vil like dem. Er derfor vi har begynt å se at de forholdene som varer lengst er når dama tok initiativ i starten, mannen føler seg da trygg på at de ikke må spille noe spill. Om du liker han synes jeg du skal ringe han isteden for å sende han en melding, det er et mye klarere tegn og du vil også finne lettere ut hvor han står. Vil han ikke møtes igjen så er det leit, men du slipper å angre på at det ikke skjedde noe fordi du var usikker. Men det er større sjanse for at han vil møtes om du ringer han. 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #5 Skrevet 7. mai 2018 TS her. Jeg fikk nettopp melding, og han spurte om jeg vil møte han igjen! Nå ble jeg glad. Fortsettelse følger... 😉 Anonymkode: e8d52...621 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2018 #6 Skrevet 7. mai 2018 Ja send såklart melding om du er interessert i ny date. Han sitter vel å tenker du er uinteressert siden han ikke har hørt noe Anonymkode: ac624...c56 1
Cbunke90z Skrevet 8. mai 2018 #8 Skrevet 8. mai 2018 På 7.5.2018 den 12.10, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg fikk nettopp melding, og han spurte om jeg vil møte han igjen! Nå ble jeg glad. Fortsettelse følger... 😉 Anonymkode: e8d52...621 Så bra, bare gjør det som føles naturlig da på neste date, behøver ikke å hoppe til sengs allerede, selv om det ligger i lufta og du føler for det så ikke la "3 date regelen" komme i veien for det. Men bare generelt sett vis ordentlig interesse, noe så enkelt som å holde han i hånden mens dere går sammen forandrer både dynamikken og det sender faktisk et signal om at du er ute etter noe seriøst mer enn om det bare blir et hade kyss på slutten av daten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå