Gå til innhold

tett i ørene

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg føler at jeg hele tiden er tett i ørene. det føles ut som om jeg har dotter i ørene hele tiden, og jeg hører ikke så godt som vennene mine. noen ganger synes jeg det kan gjøre litt vondt også.

har vært hos legen for å sjekke om jeg har mye ørevoks og det jeg hadde fjerna de med vann. de fortalte meg at jeg ikke hadde spesielt mye ørevoks. men jeg føler meg like tett i ørene selv om jeg har vært hos legen.

burde vel kanskje ta meg en tur til legen igjen og be om full sjekk av ørene mine.. eller er det noe jeg kan gjøre på egenhånd som kan hjelpe meg med dette problemet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan vasker du ørene? Jeg var i mange år plaga med dotter i ørene, var inne på sjukehuset for undersøkelse osv. Der sa de at hos noen var trykket litt "skjevt" fordelt på utside og innside så det var noe jeg måtte leve med.

Har alltid vært pinlig nøyaktig med å rengjøre ørene med q-tips eller lignende etter dusjen. Slutta med dette for et par år siden og dottene er borte vekk! Jeg vasker aldri ørene lenger, bare tørker ytterst med et tykt håndkle. Håper det samme kan virke for deg, det tok en stund for de var helt borte men det er forsøket verdt!

Skrevet

vasker de godt med vann og bruker qtips en gang i blant. legen sa jeg burde være forsiktig med qtipsen så bruker ikke de så ofte som før.

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjesping fungerer ikke er jeg temmelig sikker på.

Men du må kutte ut q-tipsene helt! Kast dem! :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...