AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Hei. Har nå fått låne meg en elipcemaskin. Tenkte jeg kunne få litt på den hver dag. Bruker å se serie som varer 40 min. Om jeg går meg svett å go hver dag. Vil dette gi meg resultater? Anonymkode: 070f8...d1f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 Hvilke resultater er du ute etter? Anonymkode: 472ea...9ac
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke resultater er du ute etter? Anonymkode: 472ea...9ac Vektnedgang Anonymkode: 070f8...d1f
Pringle Skrevet 6. mai 2018 #4 Skrevet 6. mai 2018 Du går ned i vekt med et kaloriunderskudd over tid. 7000 kcal tilsvarer 1 kg fettvev. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #5 Skrevet 6. mai 2018 Det er jo godt for helsa og trene, og du vil forbrenne noen ekstra kalorier på dette. Ettersom du får bedre kondisjon og mer energi så vil du kanskje bli litt mer hekta på å trene og forbrenne enda mer Bare ikke gå i den fella og bli såkalt "spinning-feit", altså at siden du har vært så flink til å trene litt så kan du unne deg noe eller spise akkurat hva du vil etterpå. Og ikke vær en av de som drikker en helt unødvendig proteinshake etterpå og får i seg mer kalorier enn man forbrant i utgangspunktet. Hold et øye med kosten og at du ikke spiser mer (man får mer apetitt av å trene), kosten er 95% av nedgangen Lykke til! Anonymkode: d7f3f...a1a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #6 Skrevet 6. mai 2018 Hjelper ikke å trene som en gal hvis kostholdet ikke er på plass. Anonymkode: e522f...049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå