AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Mine foreldre min bror og meg var på ferie og skulle kjøre opp en bratt lang bakke. I en ganske liten bil,fulllastet og med forholdsvis bratt kurve på vegen sneglet bilen seg sakte men sikkert oppover. Min far og bror som er ganske slanke satt i forsetet og min mor og jeg ikke fullt så slanke i baksetet. Alle snakker om at jo da kommer vi oss opp da, selv om det går sakte. Da smeller det fra min mor; , "ja det skal vel godt gjøres med de to fettlassene i baksetet her! " Mitt spørsmål er da: Hvordan reagerer DU på sarkasme og brukes det flittig av DEG eller ANDRE familiemedlemmer? Anonymkode: db6ba...dc1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 Far, søsknene mine og meg bruker mye sarkasme, og har mye av den samme humoren. Moren min er litt hårsår og vet ikke hvordan hun skal bruke det. Takk og pris så er de skilt, så vi har rasende festlige middager hos faren vår. Anonymkode: fbf7e...eb8
GammelKaktus Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 Hehe, kunne kommet med en slik kommentar selv i godt selskap. Men man må alltid vite hvem man kommer med en slik kommentar til.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #4 Skrevet 6. mai 2018 Nei, bruker ikke sarkasme. Sønnen min har Asperger så han forstår det ikke, derfor enkelt å kutte ut. Forstår sarkasme fint selv og tåler det til en viss grad, men er ikke alle som tenker seg om før de smeller til med sarkasme og da kan man ende opp med å såre noen Anonymkode: 64b9e...7a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå