Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en fæl drøm i natt. Først var jeg på et sted i utlandet. I en fattig landsby hvor ingen forsto hva jeg sa. Jeg vet ikke hvordan jeg havnet der, men jeg ville ihvertfall hjem! Etter masse misforståelser og kamp om å bli forstått, var det endelig en som fikk kjørt meg i en gammel kjerre og hest til en flyplass! Men da var det trist å forlate de jeg hadde vært sammen med også. Spesielt de fattige barna. 

Endelig hjemme, så havnet jeg opp i en konflikt mellom to naboer. Det var våpen og virkelig ille, hvor jeg kom meg i tilflukt. Skulle ringe politiet, men så husket jeg ikke telefonnummeret!! Klassisk mareritt.

Da poitiet kom, to store damer på motorsykler,- så klarte jeg ikke forklare hva som hadde skjedd. Naboene hadde gjemt unna våpnene og sto rundt oss og gå meg truende blikk. De viste meg våpnene sånn at politiet ikke så dem. Da gå jeg opp, og politiet skulle til å dra. Så våknet jeg. Takk og pris!

Mulig jeg føler jeg ikke når helt fram til folk for tiden?? :P

Ubehagelig var det. Vil noen fortelle om sine mareritt? 

Videoannonse
Annonse
Gjest making.a.mess
Skrevet

Når jeg har hørt om kvinner som er i forhold med voldelige psykopater så har jeg tenkt at kvinnen bare ikke er smart nok til å komme seg unna. Har tenkt «hvorfor gjorde hun ikke det og det, eller løp sin vei når hun hadde sjangs osv osv». Så var det en sen kveld jeg så en film om netopp dette. Kvinnen i filmen prøvde alle triks jeg hadde tenkt på  for å komme unna, men ble overlistet hver gang. Det satt en liten støkk i meg. Filmen var forøvrig ganske skummel og voldelig. Ble noen mareritt etter den. 

Har i real life aldri møtt på en psykopat for å ha det sagt. 

AnonymBruker
Skrevet

Det vinkler mulighens ditt syn på livet.

Du er tillitsfull, men du vet på en måte også at verden er langt i fra rettferdig og det er vanskelig å akseptere det. Nå er det ikke lenger noen vei utenom realiteten ?

Kanskje du er i konflikt med deg selv, verdier og meninger brekkes opp og det dannes nye? 

Du føler kanskje at du ikke får sagt det du vil si, pga konflikten inni deg. Alt blir overveldende, og du vet ikke lenger åssen du skal forholde deg til det som foregår utenfor, fordi innsiden opptar så mye energi? 

Anonymkode: 3deb1...a5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...