Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Er det bare meg som synes at sveisen hennes er forferdelig grusom? Herregud, hvorfor må hun ha den "stjerten" opp?
Gjest Lillen_ Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Fordi det skal understreke den rampete personligheten hennes. Hadde kanskje ikke gitt samme inntrykket med Kaci Kullman Five-frisyrè?
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Fordi det skal understreke den rampete personligheten hennes. Hadde kanskje ikke gitt samme inntrykket med Kaci Kullman Five-frisyrè? Nei, det er jeg enig i, men dog, stygt er det
Gjest miau Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 Det er veldig in med sveiser ala 80tallet...
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #5 Skrevet 24. februar 2005 Jeg kan rett og slett ikke fordra den rollefiguren...ufyselig bortskjemt drittunge!!!!! sveisen er grusom også...
Gjest LoisLane Skrevet 24. februar 2005 #6 Skrevet 24. februar 2005 Enig i at hun ikke er verdens mest drevne skuespiller, men hun er søt og sveisen er kul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå