AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Del Skrevet 6. mai 2018 Hei! Jeg fikk foreskrevet Melatonin 5 mg pga søvnproblemer. Har nå gått på det i 2 uker, og foreløpig har det gått greit. Men så har jeg googlet litt og funnet flere folk som har gått opp mange kg pga Melatonin. Jeg har nettopp begynt å slanke meg, og hvis vektøkning er tilfelle, slutter jeg på dagen. Har foreløpig ikke gått opp i vekt, men så har jeg ikke brukt melatonin lenge. Noen her med erfaringer? PS, jeg får importert melatonin, ikke circadin. Anonymkode: 9532e...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2 Del Skrevet 6. mai 2018 Tøys Anonymkode: 431b1...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. mai 2018 #3 Del Skrevet 6. mai 2018 Har brukt melatonin over mange år (ikke daglig, men har hatt de tilgjengelig), og har ikke merket noe på vekta. Jeg sliter med å få meg opp i vekt, og har ikke sett tegn til at disse vil hjelpe meg med det😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #4 Del Skrevet 6. mai 2018 Jeg har gått ned i vekt etter at jeg begynte på melatonin. Anonymkode: 18965...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. mai 2018 #5 Del Skrevet 6. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått ned i vekt etter at jeg begynte på melatonin. Anonymkode: 18965...52b What? Hvor mye da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #6 Del Skrevet 6. mai 2018 Jeg har også tatt melatonin og har aldri opplevd noe forskjeller i vekt Anonymkode: 38198...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #7 Del Skrevet 6. mai 2018 2 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: What? Hvor mye da? Ca 5 kilo. Dårlig søvn avler overvekt så vektnedgangen er ett naturlig resultat av at jeg sover bedre nå og også da har mindre stress i kroppen. Noen slankekur er det ikke. Anonymkode: 18965...52b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 6. mai 2018 #8 Del Skrevet 6. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ca 5 kilo. Dårlig søvn avler overvekt så vektnedgangen er ett naturlig resultat av at jeg sover bedre nå og også da har mindre stress i kroppen. Noen slankekur er det ikke. Anonymkode: 18965...52b Mhhh så mye stress jeg kan ha i kroppen og vansker med å sove, så gjør egt dette at jeg mister vekt. Det er nok forskjellig fra person til person😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allettteee Skrevet 12. desember 2022 #9 Del Skrevet 12. desember 2022 Fikk melatonin for søvnproblemer i 2015, gikk da på det i noen måneder,og det fungerte det veldig bra for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #10 Del Skrevet 14. februar 2024 Jeg har gått på melatonin i 9 år, og resultatet var at jeg la på meg 30 kg!!! Anonymkode: 81731...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå