AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 Hva gjør dere når dere ligger på magen? Da detter jo UV-brillene lett av! Anonymkode: de3ba...766
GammelKaktus Skrevet 6. mai 2018 #2 Skrevet 6. mai 2018 Du trenger vel ikke å ligge på magen, er det ikke et vanlig solarium du tar? Da får du jo foran og bak... 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 @FrøkenMånestråle Leser at noen anbefaler at man snur seg for å hindre skjolder samt å få en jevnere farge, hindre områder blir liggende i "skyggen". Anonymkode: de3ba...766
Missfitness Skrevet 6. mai 2018 #4 Skrevet 6. mai 2018 Det er nok ikke noe absolutt must å snu seg rundt, men uansett lurt å forandre posisjonen. Når jeg ligger på magen, pleier jeg bare å legge ansiktet mot armene, og da trengs ikke brillene. Evt finnes briller med strikk du kan ha rundt hodet.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #5 Skrevet 6. mai 2018 11 minutter siden, Missfitness skrev: Når jeg ligger på magen, pleier jeg bare å legge ansiktet mot armene, og da trengs ikke brillene. Ok, så det går bra da uten? Er litt usikker og vil ikke skade øya heller.. Anonymkode: de3ba...766
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå