AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Skrevet 6. mai 2018 For noen år siden, var min far på besøk, og jeg hater ham (Har ikke kontakt lengre) katten min lå i fange hans, og etter det har jeg følt avsky for katten min. Hva gjør jeg? Anonymkode: d5f37...a81
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #3 Skrevet 6. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bullshit Anonymkode: c1a0b...479 Nei, dette er ikke tull. Anonymkode: d5f37...a81
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #4 Skrevet 6. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, dette er ikke tull. Anonymkode: d5f37...a81 Nei men da får du skjerpe deg. Hva har katten gjort liksom. Anonymkode: c1a0b...479 11
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #5 Skrevet 6. mai 2018 Hvor gammel er du? Om det er noe trøst så er det mange katter som liker å rulle i søppel. At katten lå i fanget hans trenger ikke være noe personlig ment. Anonymkode: 05314...b20
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #6 Skrevet 6. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei men da får du skjerpe deg. Hva har katten gjort liksom. Anonymkode: c1a0b...479 Den lå i fanget til en jeg hater, og jeg forstår ikke hvorfor katten gjorde det, trodde dyr merket om mennesker var psykopater? Anonymkode: d5f37...a81
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #7 Skrevet 6. mai 2018 Don’t feed the troll!🤪 Anonymkode: 92392...80b 9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #8 Skrevet 6. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den lå i fanget til en jeg hater, og jeg forstår ikke hvorfor katten gjorde det, trodde dyr merket om mennesker var psykopater? Anonymkode: d5f37...a81 Min katt gnikker seg og ligger på alle som kommer i hus. Katter gjør ofte det enten det er ting eller folk for å sette luktrn sin på det. Huset er kattens område. Anonymkode: 649a5...017
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #9 Skrevet 6. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den lå i fanget til en jeg hater, og jeg forstår ikke hvorfor katten gjorde det, trodde dyr merket om mennesker var psykopater? Anonymkode: d5f37...a81 Psykopater trenger ikke nødvendigvis være onde mot alle skapninger? Verden er ikke sort hvitt. Din far har nok noe godt i seg også, selv om du ikke ser det. At du føler avsky for katten din fordi den lå i fanget til noen du hater sier at du også har noe som ikke er godt inni deg. Men katten din liker deg jo likevel? Anonymkode: 0a1bf...e0a 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #10 Skrevet 6. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den lå i fanget til en jeg hater, og jeg forstår ikke hvorfor katten gjorde det, trodde dyr merket om mennesker var psykopater? Anonymkode: d5f37...a81 Ja for katten veit jo hva du føler om vedkommende. Voks opp Anonymkode: c1a0b...479
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #11 Skrevet 6. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Den lå i fanget til en jeg hater, og jeg forstår ikke hvorfor katten gjorde det, trodde dyr merket om mennesker var psykopater? Anonymkode: d5f37...a81 Nei, katter er ikke synske, og selv om de var det, så er det ingen grunn til at katten skal mislike en psykopat om psykopaten er snill mot de. Er ikke som om katten kan vite om du har blitt dårlig behandlet av et menneske som du slipper frivillig inn i hjemmet ditt. Katten tenker vel at dersom du stoler på de og slipper dem inn i stuen, så kan de stole på de også Det er jo du som oppdrar katten, så hva den velger å gjøre reflekterer på deg. Du lot faren din komm inn og overstyre deg selv om du hatet han, hvorfor skulle katten reagere annerledes enn hvordan du reagerte? Anonymkode: e602a...9d0 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #13 Skrevet 6. mai 2018 Kanskje du burde vurdere å få hjelp.... Anonymkode: dcce0...01d 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #14 Skrevet 6. mai 2018 Tipper at faren din har gjort deg noe når du var yngre. Noe som gjør at du sitter igjen med dette brennende hatet og føler det er rett å kalle han en psykopat. PTSD? (Du minner meg litt om venninna mi) Katter er merkelige dyr. De er ofte egoister. Den kan ha lagt seg i fanget fordi det var en ledig plass der, retten og sletten. Katten kan også ha merket sinne hos deg og satt seg i fanget til faren din fordi han var roligere (på innsiden). Hvordan er katten ellers med fremmede? Noen katter er jo bare supersosiale og hilser på alle. Anonymkode: 05314...b20 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #15 Skrevet 6. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper at faren din har gjort deg noe når du var yngre. Noe som gjør at du sitter igjen med dette brennende hatet og føler det er rett å kalle han en psykopat. PTSD? (Du minner meg litt om venninna mi) Katter er merkelige dyr. De er ofte egoister. Den kan ha lagt seg i fanget fordi det var en ledig plass der, retten og sletten. Katten kan også ha merket sinne hos deg og satt seg i fanget til faren din fordi han var roligere (på innsiden). Hvordan er katten ellers med fremmede? Noen katter er jo bare supersosiale og hilser på alle. Anonymkode: 05314...b20 Den liker å hilse på andre, men da reagerer jeg ikke. Anonymkode: d5f37...a81
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #17 Skrevet 6. mai 2018 2 minutter siden, Trampo-Line skrev: gi katten til noen som er glad i dyr da. Det har ingenting med om jeg er glad i dyr eller ikke, og jeg har aldri behandlet katten stygt, han får alt han trenger. Anonymkode: d5f37...a81
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #18 Skrevet 6. mai 2018 Men er det noe jeg kan gjøre for å slippe denne følelsen? Og til dere som ber meg skjerpe meg, det er ikke sånn det funker. Anonymkode: d5f37...a81
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #19 Skrevet 6. mai 2018 Hitler var veldig glad i hunden sin. Så nei, et dyr kan ikke skille det ondeste mennesket på jord om h*n behandler dyret bra. Anonymkode: 700d9...b79
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #20 Skrevet 6. mai 2018 Hvis du føler avsky for katten pga dette, er det vel bare en avart av de følelsene du har for faren din. Det har jo ikke noe med katten å gjøre. Kanskje det er lettere for deg å ta ut følelsene dine på katten enn på faren din? Kanskje du føler at katten sviktet deg ved å legge seg i fanget hans? Uansett, du skjønner jo sikkert rasjonelt sett at katten din ikke har gjort noe annet enn å være katt, og at avskyen du føler handler om følelsene dine knyttet til faren din. Det er nok der du må begynne. Vet ikke om du har gått til psykolog eller ikke, men hvis du ikke har det kan det være en bra start. Du trenger å få bearbeidet følelsene dine rundt faren din. Sånn, nå var jeg hobbypsykolog. Lykke til. Anonymkode: a5aed...7f5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå