Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Hva er ditt syn på techno? Er du en av de som mener at dette ikke er musikk eller synes du det er greit? Techno er ikke min favorittsjanger, men det er en grei sjanger så lenge det er techno med sang. Dessuten, techno er bra å trene til, da går det jammen unna!
Hilde Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Mener du selve technosjangeren, eller mener du omtrent alt som sier "dunkdunk" og som er laget elektronisk..? (Mine venninner haaater "technomusikken" jeg hører på, men jeg hører ikke på techno..)
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 Vanskelig å svare, siden du ikke definerer hva du mener med "techno". Ja, jeg liker noe "techno", i all hovedsak er musikken jeg hører på klassifiserbar som elektronika, men det er en helt annen sjanger (for meg). Jeg er ikke noe glad i (min definisjon av) rock, og ble pepet ut da jeg ikke ville bli med på Ricochets-konsert. Smak og behag er forskjellig.
Gjest Valhalla Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 Techno er digg, særlig når man drikker. Hører på radio med non stop techno nå :-)
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #5 Skrevet 24. februar 2005 Vanskelig å svare, siden du ikke definerer hva du mener med "techno". Ja, jeg liker noe "techno", i all hovedsak er musikken jeg hører på klassifiserbar som elektronika, men det er en helt annen sjanger (for meg). Jeg er ikke noe glad i (min definisjon av) rock, og ble pepet ut da jeg ikke ville bli med på Ricochets-konsert. Smak og behag er forskjellig. Det jeg kvalifiserer som techno er låter som f.eks; Dj Sammy - Heaven Groove Coverage - Poison Cascade - Miracle Erika - Relations Vet ikke helt om dette er technolåter, kanskje dette er dancelåter? :klø: Men jeg kvalifiserer dette hvertfall som slags techno.
Superlammet Skrevet 24. februar 2005 #7 Skrevet 24. februar 2005 Har begynt å høre på mer og mer elektronika og synth faktisk.. Men jeg mener at techno er musikk på lik linje med black metall. Det er ikke lett å mekke det f.eks Tiesto lager sammen, selv om mange tror det. All respekt til DJ'er som lager musikken sin selv! De er musikere de også.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #8 Skrevet 24. februar 2005 Har begynt å høre på mer og mer elektronika og synth faktisk.. Men jeg mener at techno er musikk på lik linje med black metall. Det er ikke lett å mekke det f.eks Tiesto lager sammen, selv om mange tror det. All respekt til DJ'er som lager musikken sin selv! De er musikere de også. Bra skrevet! Ikke dårlig sagt fra en black metaller Kanskje du får endel trangsynte metallfolk på nakken dog
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #9 Skrevet 24. februar 2005 Tja..jeg liker det til visse anledninger...når jeg trener og når jeg en ytterst sjelden gang går ut på dansgulvet..da bør det helst være techno....og når en kjører bil. Jeg vet ikke helt om jeg vil kalle det musikk, men jeg har litt sansen for det ja....
Gjest Moonshadow Skrevet 24. februar 2005 #10 Skrevet 24. februar 2005 Det er musikk jeg forbinder med knipsfasen min så jeg hører lite på det nå.
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #11 Skrevet 24. februar 2005 Det er musikk jeg forbinder med knipsfasen min så jeg hører lite på det nå. Godt du ikke gjør det lenger...for noe dritt og hvor my edet har ødelagt for ...folk...
Gjest Moonshadow Skrevet 24. februar 2005 #12 Skrevet 24. februar 2005 Godt du ikke gjør det lenger...for noe dritt og hvor my edet har ødelagt for ...folk... Jo jeg vet.. Har slitt i mange år jeg. Men nå har jeg vært rusfri i snart 7mnd
Gjest manic Skrevet 24. februar 2005 #13 Skrevet 24. februar 2005 Techno er jo kanskje litt unyansert? Det er kanskje hundretalls av underkategorier og noen er jævlige andre geniale etter min personlige smak, samtidig som det går an å ikke like noe med technopreg overhodet. Jeg liker masse techno, masse rock og en del pop, men det sier jo veldig lite egentlig om min musikksmak, det blir jo ganske store samlesekker Og "avansert" og ikke "avansert" musikk finner man i alle kategoriene.
Gjest LoisLane Skrevet 24. februar 2005 #14 Skrevet 24. februar 2005 Kjedeliiiii... Okei, noen kan gå an, men det blir bare for ensformig i lengden. Man bør kanskje trene eller gå på et eller annet?
Donnie Darko Skrevet 24. februar 2005 #15 Skrevet 24. februar 2005 Har begynt å høre på mer og mer elektronika og synth faktisk.. Men jeg mener at techno er musikk på lik linje med black metall. Det er ikke lett å mekke det f.eks Tiesto lager sammen, selv om mange tror det. All respekt til DJ'er som lager musikken sin selv! De er musikere de også. Fy!.. Nå må du rense øra dine med litt Mayhem..
Superlammet Skrevet 25. februar 2005 #16 Skrevet 25. februar 2005 Bra skrevet! Ikke dårlig sagt fra en black metaller Kanskje du får endel trangsynte metallfolk på nakken dog Hehe la dem komme De jeg har respekt for i metallnorge har også respekt for musikk. De liker kanskje ikke musikken, men klarer å respektere det for det det faktisk er. Fy!.. Nå må du rense øra dine med litt Mayhem.. Hehe, hver dag! Men det er stor forskjell på å like og å respektere.
Gjest kenneth Skrevet 25. februar 2005 #17 Skrevet 25. februar 2005 Hva er ditt syn på techno? Er du en av de som mener at dette ikke er musikk eller synes du det er greit? Techno er ikke min favorittsjanger, men det er en grei sjanger så lenge det er techno med sang. Dessuten, techno er bra å trene til, da går det jammen unna! Det er vel noe man vokser fra. Beklageligvis er det noen som faller for fristelsen til å prøve ut dette pussige fenomenet basert på overdreven bruk av primitive bassrytmer ispedd datalyder. Nei, takke seg til Ted Nugent og Scorpions.
Anglofil Skrevet 25. februar 2005 #18 Skrevet 25. februar 2005 Jeg er en av de som mener at techno ikke er musikk og hater det, med noen spesielle unntak, men det er sjelden. Jeg får bare vondt i ørene av den slags lyder og det gir meg absolutt ingenting. Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #19 Skrevet 25. februar 2005 Takk for alle innspill, folkens Ganske snodig egentlig. Jeg har hørt på metal og rock lenge, lenge nå. Og de fleste rockere, hater jo techno. Men jeg er da en av de få rockere som faktisk synes techno er greit til tider. Men jeg er ikke så trangsynt og slipper gjennom annen musikk, som da f.eks techno til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå