Gå til innhold

Hvordan venne av burbruk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi henter idag en valp på 12 uker som kom tilbake til oppdretter for han var for mye for familien som hadde han. Så vet ikke helt hva som venter oss av uvaner og div. En ting jeg vet er at han er vant til å sove i bur hele tiden. Dette er noe jeg vil venne av han. Har ett avgrenset område som jeg tenkte han kunne være om natt og på dagen når han etterhvert må være alene hjemme. Rasen blir fort stor, Så ett bur blir fort veldig trangt. Venne til bur kan jeg fremgangsmåten på, og alt det andre starter vi på scratch med, men å venne han til å ikke være i buret aner jeg ikke hvordan jeg skal starte med.. 

Anonymkode: c4e01...ffc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bare hatt hunden i buret med døra oppe stående i et hjørne med et teppe over. Det blir en trygg liten hule. Når vi kjøpte ny stor bil ville vi bruke buret der i stedet og har bare flyttet det ut. Hunden reagerer ikke på det. Han har premdeles et privat hjørne med sin madrass og et teppe hengende over. 

AnonymBruker
Skrevet

La døra til buret stå åpen, så kan hunden selv velge hvor den vil ligge. Hvis hunden gjerne vil ligge i buret, så syns jeg ikke du skal nekte den det. Min hund har fortsatt buret som sitt favorittsted, rett og slett fordi hun føler seg trygg der.

Anonymkode: 5d1a1...4fe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...