Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en jeg prøver å komme over.. vi hadde noe på gang, men han er ikke bra for meg!! Har møtt en annen jeg liker godt, og i perioder tenker jeg ikke han jeg vil komme over. Nå har det gått fint i flere måneder.

Så såg jeg han på matbutikken. Fffyyyy f... han er sååå deilig!! Nå er jeg tilbake til å tenke på ham hele tiden igjen, blir smågal! 

Han driver å sender meldinger og vil møte meg, og gir ikke opp selv om jeg sier nei.. det går fint, er bare når jeg ser han jeg sliter...

Anonymkode: f75b9...60f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er en jeg prøver å komme over.. vi hadde noe på gang, men han er ikke bra for meg!! Har møtt en annen jeg liker godt, og i perioder tenker jeg ikke han jeg vil komme over. Nå har det gått fint i flere måneder.

Så såg jeg han på matbutikken. Fffyyyy f... han er sååå deilig!! Nå er jeg tilbake til å tenke på ham hele tiden igjen, blir smågal! 

Han driver å sender meldinger og vil møte meg, og gir ikke opp selv om jeg sier nei.. det går fint, er bare når jeg ser han jeg sliter...

Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, måtte bAre får det ut...

Skrevet

Kanskje det er tegn på at han hadde vært bra for deg om du ga han en skikkelig sjanse....? (Med forbehold om at jeg ikke vet mer om situasjonen enn det du skrev.. )

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, niledh skrev:

Kanskje det er tegn på at han hadde vært bra for deg om du ga han en skikkelig sjanse....? (Med forbehold om at jeg ikke vet mer om situasjonen enn det du skrev.. )

Hadde gitt han en skikkelig sjanse for et halvt år siden, men sånn det er nå tror jeg han er en player. Ikke at han driver på med så mange damer, men måten han er med meg. Vet ikke... 🙈 Han skriver ofte at han vil møte meg, men så skjer det ikke mer enn det. Kom aldri med forslag til tidspunkt eller noe, bare at han ville det... ga opp til slutt. 

AnonymBruker
Skrevet

Blokker han om du tror han er player.

(Det er dårlig av deg å involvere deg med én ny, samtidig som du har en halv dør åpen til forrige.)

Anonymkode: ee21e...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...