Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan oppleves det ikke å bli sett eller at noen vil prate med deg i sammenheng du kan være i?

Jeg har vært i en sånn sammenheng, og jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Men jeg har lært om du opplever det så skal man heller ikke være der. 

Anonymkode: fce46...db7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det ofte av samboers vennegjeng. Jentene hadde fått det for seg at kanskje jeg forandrer meg om jeg blir oversett lenge nok. Da jeg spurte hva jeg skulle forandre så fikk jeg forklart hele min personlighet. 

Jeg har forsøkt å prate om de, prøvd å rose de for klær jeg syns var fine eller noe annet de var flinke på. Prøvd å prate om ting jeg vet de har interesse for, ting vi har pratet om før. Jeg fikk da korte svar før du snudde seg fort igjen. Jeg prøvde å sette meg med de så enten fjernet de seg eller behandlet meg som luft. 

Altså jeg forsøkte alt i 1 år og tenkte ofte at jeg overdrev, men det var faktisk så ille. Jeg var rett og slett mislikt. Så jeg fjernet meg fra situasjonen og har nå blitt mer usikker på meg selv sosialt. Noe jeg aldri var tidligere! Fælt hvor mye makt slike folk har over en, jeg er egentlig både utadvendt og veldig sterk av meg. 

Anonymkode: c3fb1...8c8

AnonymBruker
Skrevet

Blitt behandlet som luft, totalt oversett. Føles veldig vondt.  Personen som har gjort det har selv sagt at noe av det verste er å bli behandlet som luft og hvorfor, så jeg tar det ikke så tungt lenger etter at vedkommende sa det. Gjør bare det samme tilbake og da får pipa fort en annen lyd. 

Anonymkode: 462c8...2cd

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det opplevde jeg da jeg gikk på barne og ungdomskolen. Det var fryktelig vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...