AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Veier 85kg. Tenkte egentlig å gå ned lott før vi prøver, men så har ting endret seg jobbmessig osv slik at det egentlig er mer praktisk å begynne å prøve nå. Vi vet jo heller ikke hvor lang tid det tar å bli gravid. Hva tenker dere? Har gått ned 3kg allerede og har innlagt til sunnere kosthold. Anonymkode: e04f3...3f9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #3 Skrevet 5. mai 2018 Tenker at så lenge du har et sunt kosthold når spiren sitter, har det vel lite å si hvordan du vektmessig står til nå. Forutsett at du er sunn og frisk, selvfølgelig. Du bør jo spise relativt sunt i svangerskapet, da det gagner babyen og det er mindre sjanse for svangerskapsdiabetes, o.l. Du vil jo uansett gå opp noen kilo dersom du blir gravid, og disse er vel bedre å ta av seg etter svangerskapet er over... Anonymkode: 226e5...c59 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #4 Skrevet 5. mai 2018 Om det er fare for komplikasjoner pga vekten din ville jeg ventet, men det kan du jo høre med legen din om. Anonymkode: 06fff...5fd
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 Ville startet prøving men fortsatt vektnedgang mens dere prøver. Eventuelt prøve å vedlikeholde vektnedgang mellom eggløsning og mens. Når du blir gravid er det lurt å fortsette de gode vanene. Som overvektig skal man helst ikke gå opp så mye Lykke til! Anonymkode: a8168...c64 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #6 Skrevet 5. mai 2018 Hva er bmien din? Er den over 35, vil du bli regnet som et risikosvangerskap. Men jeg ville bare kjørt på hvis jeg var deg altså. Kan kan prøve å begrense vektoppgang i graviditet også. På første barn la jeg på meg over 20 kg, på barn nr to kun 9 kg pga bedre kosthold. lykke til med prøvingen! Anonymkode: 79d59...432 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå