Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Så har jeg vært å sprayet meg da. San Tropez. Skulle på badeferie så tenkte at det kunne vært greit å ha litt farge når en skal vise seg i bikini. Så sprayet med dagen før vi reiste. Gjorde som de sa. Var på peeling før jeg ble sprayet og ventet med å dusje til neste morgen. Kjøpte også rådyr body lotion som skulle være bra. For det første ble jeg overraskende skjoldete. Hadde ikke farge i det hele tatt på nedre halvdel av leggene, og underarmene var også avslørende. Ikke veldig fornøyd, men damen som sprayet meg var ny, så det får heller være greit. Alle kan gjøre tabber i beygnnelsen. Bortsett fra skjoldene var fargen kjempefin. Tror aldri jeg har hatt en så fin brunfarge. Men det store problemet viste seg ikke før vi hadde vært ute i solen noen timer. Det er klart at en svetter når en kommer til varmere strøk. At fargen skulle farge av hadde jeg derimot ikke forventet. Hadde hvit t-shirt på meg, og den så virkelig ikke ut! Gulbrun under armene og brystene, og etterhvert også litt på ryggen. Utrolig lite festlig!! Ble noen reale runder med skrubbevott de neste par dagene, og svarte topper. Det ga seg ikke før all fargen var skrubbet vekk. Er det noen andre som har opplevd dette? Er det jeg som har gjort noe galt, eller tåler spray tan rett og slett ikke at en svetter?
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2005 #2 Skrevet 25. februar 2005 Dette ville jeg klaget på. Det kan ikke være meningen at det skal skje. Jeg har opplevd noe liknende med dårlig selvbruningskrem.
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #3 Skrevet 26. februar 2005 Dette ville jeg klaget på. Det kan ikke være meningen at det skal skje. Ja, hadde jeg ikke reiste på ferie dagen etter hadde jeg helt klart gått å klaget. Men kom jo ikke hjem før 2 uker etter og følte at det da var i seneste laget. Hadde jo ikke noe "bevis" lengre. Eller...kanskje det ikke er for sent. Tror jeg skal ta meg en tur dit på mandag - og ta med den nå ødelagte hvite t-shirten min. Om jeg ikke kommer noen vei så får de hvertfall vite at de har gjort en dårlig jobb.
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2005 #4 Skrevet 27. februar 2005 Ja, gjør det! Koster jo en liten formue å spraye seg brun, må kunne forvente at det holder da. Er du litt sleip så starter du samtalen med å spørre om det er vanlig at fargen smitter av De kan umulig svare ja på det.
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #5 Skrevet 28. februar 2005 Det er vanlig at det sverter av første dagen og før man har dusjet, men det skal ikke sverte av etter 1 dag og etter at du har dusjet. Jeg opplevde ikke det samme problemet da jeg sprayet meg. Rett etterpå svertet det av på klærne, men dagen etter da jeg hadde dusjet var det helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå