Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alder 20-27

Er selv glad i løping, /singel mann/ Kunne tenke meg en jente som kjæreste sånn at vi gjerne løper sammen.  Har ikke løpt i 3 måneder pga skade da, men snart tilbake. 

Her jeg bor er det mange jenter som driver med løping, men kan ikke bare gå bort til de og starte å hooke.

Så hvor finner jeg jenter som driver med løping og hvordan går jeg frem? Noe tips?😁 

Hilsen

Nybegynnere

Anonymkode: 6525a...407

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vurdert å melde deg inn i en friidrettsgruppe?

Anonymkode: a5040...592

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: bda3f...aa4

AnonymBruker
Skrevet

Hvor du finner jenter som løper? De er jo rundt deg der du bor, forteller du jo selv, hva mer trenger du å vite? Prøv å smil litt til dem når du selv er ute og løper,og se hvordan det går.

Anonymkode: 9afef...180

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?

Anonymkode: bda3f...aa4

23

AnonymBruker
Skrevet

trodde du mente løper som i "Runaway Bride" :laugh:

Anonymkode: 9ed20...970

• Liker 1
Skrevet

Det er jo forskjellige treningsapper (f.eks Strava) hvor du kan følge andre løpere, sette rekorder på strekninger i nærheten og se hvem som løper de samme strekningene.

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alder 20-27

Er selv glad i løping, /singel mann/ Kunne tenke meg en jente som kjæreste sånn at vi gjerne løper sammen.  Har ikke løpt i 3 måneder pga skade da, men snart tilbake. 

Her jeg bor er det mange jenter som driver med løping, men kan ikke bare gå bort til de og starte å hooke.

Så hvor finner jeg jenter som driver med løping og hvordan går jeg frem? Noe tips?😁 

Hilsen

Nybegynnere

Delta i en konkurranse hvor det er mange kvinner som deltar, og så ser du om du kan komme i kontakt med de etterpå! :)

Anonymkode: 30aba...ce5

Skrevet

Jeg ville forsøkt å ha en annen tilnærming enn "å gå bort å hooke". Hvis det er hook du er interessert i så er det vel litt irrelevant om de løper eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...