AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #1 Skrevet 5. mai 2018 Alder 20-27 Er selv glad i løping, /singel mann/ Kunne tenke meg en jente som kjæreste sånn at vi gjerne løper sammen. Har ikke løpt i 3 måneder pga skade da, men snart tilbake. Her jeg bor er det mange jenter som driver med løping, men kan ikke bare gå bort til de og starte å hooke. Så hvor finner jeg jenter som driver med løping og hvordan går jeg frem? Noe tips?😁 Hilsen Nybegynnere Anonymkode: 6525a...407
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #2 Skrevet 5. mai 2018 Vurdert å melde deg inn i en friidrettsgruppe? Anonymkode: a5040...592 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #4 Skrevet 5. mai 2018 Hvor du finner jenter som løper? De er jo rundt deg der du bor, forteller du jo selv, hva mer trenger du å vite? Prøv å smil litt til dem når du selv er ute og løper,og se hvordan det går. Anonymkode: 9afef...180
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #5 Skrevet 5. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Anonymkode: bda3f...aa4 23 Anonymkode: 6525a...407
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2018 #6 Skrevet 5. mai 2018 trodde du mente løper som i "Runaway Bride" Anonymkode: 9ed20...970 1
Kvinne87Rogaland Skrevet 5. mai 2018 #7 Skrevet 5. mai 2018 Det er jo forskjellige treningsapper (f.eks Strava) hvor du kan følge andre løpere, sette rekorder på strekninger i nærheten og se hvem som løper de samme strekningene.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #8 Skrevet 6. mai 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Alder 20-27 Er selv glad i løping, /singel mann/ Kunne tenke meg en jente som kjæreste sånn at vi gjerne løper sammen. Har ikke løpt i 3 måneder pga skade da, men snart tilbake. Her jeg bor er det mange jenter som driver med løping, men kan ikke bare gå bort til de og starte å hooke. Så hvor finner jeg jenter som driver med løping og hvordan går jeg frem? Noe tips?😁 Hilsen Nybegynnere Anonymkode: 6525a...407 Delta i en konkurranse hvor det er mange kvinner som deltar, og så ser du om du kan komme i kontakt med de etterpå! Anonymkode: 30aba...ce5
Nuttery Skrevet 6. mai 2018 #9 Skrevet 6. mai 2018 Jeg ville forsøkt å ha en annen tilnærming enn "å gå bort å hooke". Hvis det er hook du er interessert i så er det vel litt irrelevant om de løper eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå